Parisuhteessa elävät miehet!
Mikä on vähimmäis määrä seksiä teille, että hyväksytte asian ettekä " vonkaa" lisää?
Haluan vaan tietää, että onko mieheni jotenkin yliaktiivinen vai onko vika minussa, kun meillä asiasta riidellään useinki.
Seksi on meillä todella nautinnollista ja monipuolista molemmin puolin. Mies vaan haluaa paaljon useammin kuin minä.
Minulla riittäisi hyvin 1-2x vkossa, mies haluaa saman verran päivässä. Käytännössä sitten sekstaillaan aikalailla 2x vkossa + minä tyydytän miehen (suulla ja kädellä) 1-3x vkossa lisäksi.
Ja syy, miksi en halua enempää on yksinkertaisesti väsymys. Meillä on 3 pientä lasta (6kk, 2v ja 6v) ja iltaisin haluan joskus vaan nukkua! Mies taas on iltaihminen eikä voi käsittää, miten " pelkkä" kotonaolo lasten kans + kotityöt voi viedä aikuiselta ihmiseltä voimat.
Kommentit (18)
Vaimolle tuo 1-2 kertaa olisi sopiva ja minua taas ei jaksa kiinnostaa rakastelu, jossa toinen ei ole oikeasti mukana. Toisaalta synnytysten ympärillä meillä on ollut puolen vuoden tauot ja sen jälkeenkin aina hiljaista varmaan puoli vuotta eikä moinen ole tehnyt yhtään tiukkaa.
Olen kyllä pettynyt siinä mielessä ettei vaimon halukkuus ole noussut kohtuulliselle tasolle, vaikka nuorin on jo 4v.
meillä asiat taitaa olla aivan samoin kuin teillä,
eli mies haluaa ainakin joka päivä kerran.
itselle riittää hyvin 2-3 kertaa viikossa,
minuakin iltaisin painaa väsymys senverran etten jaksa kiinnostua!
sitten hoitelenkin miehen juuri suuseksillä tai käsin muutaman kerran viikossa, jotta mies ei ihan ratkea liitoksistaan! =)
jatkuva puheenaihe meilläkin ja molemmat koitamme päästä jonkinlaiseen kompromissiin...
seksi on meillä hyvää ja kivaa, nautinnollista!
Meillä on mies myös ollut AINA kiinnostunut seksistä enemmän kuin minä. Ja vongannut monesti saamatta mitään, mutta myös usein saanut. Kunnes kolmannen lapsen jälkeen minusta on tullut seksihullu - haluaisin joka päivä ja vaikka monta kertaa. Mies tekee töitä kotona niin houkutus suuri mennä häiritsemään....
En vonkaa koko ajan ja kyllä se mieskin tekee aloitteita mutta silti tuntuu että hän on mennyt jotenkin lukkoon ja seksiä on huomattavasti vähemmän hänen aloitteestaan nykyään. ja minut torjutaan usein. taidan olla liian helppo nakki nykyään - aina valmiina mihin vaan.... Vaihtelevasti meillä on seksiä n.1-7x/viikossa. Joskus voi olla monen päivän piinaavia taukoja....
ja seksiä 7-10 kertaa viikossa ja olen todella onnellinen että meillä halut kohtaa tosi hyvin. Joskus suhteen alku vuosina pelkäsin vaimon kestävyyttä mun halujen kanssa, koska halusin ihan koko ajan , mutta hyvin on mennyt. Nyt vaimokin tekee aloitteita tosi usein, kun lapset eivät ole aivan pieniä.
Mieheni vonkaa ehkä kerran vuodessa! Varovaisen aloitteen hän tekee ehkä kuukauden, parin välein. Minä haluaisin seksiä muutaman kerran viikossa. :/ Saan sitä kyllä yleensä jos pyydän, mutta kun en haluaisi pyytää... haluaisin olla haluttu!
miehelle riitti 1-2 krt viikko, minä haluan 1-3 krt... päivä
no nyt oon sitten ilman, mutta kaippa minä löydän sen miehen jonka kanssa halut kohtaa...
Oltu yhdessä lähes 15 vuotta. Meillä on estynyttä seksiä enintään kerran viikossa. Samaa kaavaa toistavien yhdyntöjen lisäksi ei ole puhettakaan minun suulla tai käsillä tyydyttämisestä. Myös seksikkäät alusvaatteet ovat pannassa.
Rakkaalle vaimolle tuntuu olevan kunnia-asia se, ettei vain vastaa minun tarpeisiin tai toiveisiin mitenkään, pikemminkin päin vastoin. Häntä pitäsi kyllä helliä ja hieroa sekä lennätellä ulkomailla. Ihmettelee että olen katkera ja v*tt**ntunut. Olen kuulemma itse narsisti, tiedä häntä?
Ilman lapsia dumppaisin eukon.
Mies 30+
Laten takiahan tuota tosiaankin siedetään. Hän on ihan hyvä äiti.
Uskollisuutta hänen on ihan turha enää toivoa, jos sopiva tilanne tulee niin miksi ihmeessä eläisin enää vaimoni märäämässä selibaatissa?
mies 36
Itse koen niin,että jos pitää vongata, niin voisi yksintein vetää käteen.
Seksi on molempien yhteishalua ja se halutuksi tuleminen on todella tärkeää.
Tietty aloite pitää tehdä,mutta vonkaaminen on musta todella alentavaa.
Jos toisesta huokuu sellainen " ei juuri kiinnosta, kiitos" niin turhalta tuntuu virittely.
#11 tässä taas jatkaa.
Vonkaaminen on alentavaa.
Meillä lasten syntymien ympärillä (nyt 2,5v ja 5kk) on ollut seksin suhteen aika hiljaista. Miesparka vonkasi ja vonkasi seksiä ja minä jostain ihme väsymyksestä ja periaatteesta melkein aina kieltäydyin. Vähän aikaa sitten ajattelin, etten kieltäydykään vaan heittäydyn täysillä mukaan (mieheni on tosi hyvä sängyssä ja huomioi mut todella ihanasti). Nyt sitten on joku ihme seksirenesanssi meneillään tässä 9 vuoden liitossa!!! Aivan mahtavaa, seksi ei ikinä ole ollut näin hyvää meillä kuin nyt 3-kymppisinä! Tätä on nyt kestänyt reilun 3 kuukautta, käytössä ovat aivan uskomattoman sexyt alusvaatteet, joita mies tuo työmatkoilta ja joita itse ostelen. Samoin käytössä on jos jonkunlaista lelua ja tilpehööriä.
Pyytäkää rouvia heittäytymään - ne voi vaikka tykästyä siihen vahingossa itsekin. Seksi rentouttaa ihanasti ja saa kyllä elämään ihan uutta säihkettä.
Löysin sattumalta vuonna 2002 kirjoittamani viestin aiheesta. Asia ei ole edennyt viidessä vuodessa mihinkään.
Voimia ja kekseliäisyyttä (ja vielä ihan pieni ripaus kärsivällisyyttä). T: ex-pihtari
Meillä miehelle riittää 1-2kertaa/viikko. Mulla enimmäkseen olis halut vähintään kerran päivään rakastella... Mut miestä en sen takia vaihda kun olen tuollaisen helmen löytänyt... :)
Oletko kokeillut itse suulla tai käsillä tyydyttämistä? Sitä voi tehdä myös naiselle, se ei ole miehen yksinoikeus, kun sekin näyttää sinua katkeroittavan?
kuin muutkin asiat naisten kanssa. Ei voi miellyttää eikä tehdä oikein. Jos vonkaa (tai siis edes ilmaisee halunsa rakastella vaimonsa kanssa) saa niskaan syytökset jatkuvasti seksin haluamisesta. Ja jos ei ilmaise haluaan, tulee syytökset siitä että ei halua vaimoaan.... Aamulla vaimo vaan toteaa että olisi illalla halunnut tulla tyydytetyksi (tekemättä sitä kuitenkaan mitenkään ilmi) mutta kun on niin surkee mies joka ei osaa toimia oikein ja lukea naisen ajatuksia...
Että eläppä tässä nyt sit sopusoinnussa.....
Minä en enää edes yritä kun vaimoa näytä paljo koskaan kiinnostavan. Saa nähdä kuinka pitkä tauko tulee ennenkuin vaimo tekee aloitteen.
Meillä seksiä vaihtelevasti 2-4 kertaa viikossa. Välillä myös miehelle poskeenottoa normaali seksin lisäksi. Meille miehelle riittäisi pari kertaa viikossa, itse taas haluaisin pari kertaa päivässä. Sinun kannattaisi jutella miehesi kanssa vakavasti ja ajan kanssa. Kolmen pienen lapsen äitinä sinä ymmärrettävästi olet iltaisin väsynyt ja haluat nukkua. Seksi " halukkuuttasi" voisi lisätä se, että miehesi osallistuu enemmän kotitöihin, kun sinulla on vähemmän tehtävää niin ehkä sitä jaksaa paremmin illalla huomioida miehenkin. Kun miehesi antaa sinun lauantai aamuna nukkua pitkään ja huolehtii lapsista, niin luultavasti illalla on pirteämpi vaimo sängyssä ja jaksaa sekstaillakkin. Jos miehesi ei usko sinua eikä ymmärrä väsymystäsi niin pyydä miestäsi lukemaan asiantuntijoiden ym. kirjoittamia kirjoituksia aiheesta. Et todellakaan ole yksin asiasi kanssa. Miehet kun ovat päivän töissä niin he eivät ymmärrä kuinka raskasta kotona voi olla. Varsinkin jos yöt ovat vielä katkonaisia.
Miehesi ehkä ymmärtäisi sinua paremmin jos pystyisit jättämään kaikki lapset hänelle viikonlopuksi ja lähtisit johonkin niin että miehesi on yksin vastuussa heistä 24h.