Pilasinko miehen elämän?
Olin avoliitossa seitsemän vuotta ihan ok miehen kanssa. Tylsistyin kun suhde ei tuntunut etenevän mihinkään, ja aloitin sivusuhteen toisen miehen kanssa. Kun avopuolisoni sai selville asian, ei minulta vaan ihan muuta kautta, hänen maailmansa romahti, ja erosimme. Tämän toisen miehen kanssa menin naimisiin varsin nopeasti, mutta se suhde osoittautui pian virheeksi. No, se mikä minua vaivaa on se, että erostamme on jo 8 vuotta, eikä ex-avokkini ole tietääkseni edes seurustellut kenenkään kanssa sen jälkeen. Nyt minua huolettaa, että rikoin hänet niin pahasti, että hän ei enää pysty luottamaan naisiin ollenkaan. Asia vaivaa minua todella paljon varsinkin nyt, kun olen omassa elämässäni vihdoin löytänyt sen loppuelämän rakkauden ja soisin saman onnen muillekin. Miten pääsisin yli syyllisyydestä? Olen viestitellyt eksälleni, mutta hän on ilmeisesti estänyt minut, ainakaan vastauksia ei ole tullut. Enkä kyllä ihmettele, sillä oma toimintani hävettää rankasti vielä vuosienkin jälkeen.
Kommentit (7)
Hyi miten narsistinen aloitus, jatka hyvä ihminen elämääsi
Vaikea sanoa. Moni nainen syyttäisi miestä. Todellisuudessa huonot naiset opettavat mitä naisten päässä usein liikkuu. Olen oppinut läksyni ja olen naisten kanssa tekemisissä vain seksin merkeissä. Tykkään elämästäni näin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi joku nainen hyväksyisi hänet jos ei sinullekaan kelvannut.
Naiset ovat tosiaan kaikki samanlaisia jumalolentoja kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten narsistinen aloitus, jatka hyvä ihminen elämääsi
Sitähän ap juuri haluaa, ja pyytää neuvoja syyllisyydentunteesta pääsemoseen.
Unohdat ap tärkeimmän motivaattorin "Koska minä haluan" eli huoli pois pääasia että sinulla menee hyvin
Ei voi tietää kesääsi tuntematta. Mutta tiedän yhden naisen, jolle kävi suunnilleen noin kuin eksällesi. Siitäkin tapahtumasta on jo lähes 10 vuotta aikaa, mutta edelleen tuo henkilö käyttää syynä sille, ettei voi käydä treffeillä tai tutustua uusiin ihmisiin tai muuten päästä elämässä eteenpäin, sitä että hänet joku petti ja jätti.
No miksi joku nainen hyväksyisi hänet jos ei sinullekaan kelvannut.