Mitä sinulla tänään maanantaina kuuluu?
🤭 Suomessa tosiaan väestönvaihto meneillään: normaalipainoisten tilalle LIHAVIA LÖLLYKÖITÄ 🐷
Jokainen voi menneitä muistellen ja nykytilannetta tuolla kauppakeskuksissa ja Prismassa kulkiessaan seuraten todistaa omin silmin tämän väestövaihtofaktan: normaalipainoisia yhä vähemmän ja tilalle paisutettu hyllyvän löllyvän lällyvän hytkyvän ihraisia lihavia löllyköitä ja kehopositiivisia neitokaisia 🐷🐷
Kehopositiivisuus ja itsensä hyväksyminen sairaalloisen lihavana sumopainijana ovat selvästi itänaapurin tänne ujuttamaa hybridioperaatiota, jolla on tarkoitus romahduttaa suomalaisten terveys ja elinvoima.
Sipsipussi - suklaalevy - hampurilainen - Magnum-jäätelö..... suomalaisten nujertamiseen ei rautaa tarvita, vaan suola, sokeri ja rasva riittävät 🤭
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kuuluu päässä ääniä.
Mouhous - Äänii
Olen kuunnellut ja todennut, että osaavat tehdä samat biisit moneen kertaan. Ei ole mulle tuo Mouhous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mouhous - Äänii
Olen kuunnellut ja todennut, että osaavat tehdä samat biisit moneen kertaan. Ei ole mulle tuo Mouhous.
Kuuntelen mieluummin Kaija Koota ja Cheekiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mouhous - Äänii
Kyllä sillä ne pään äänet peittää kun kuuntelee tarpeeksi isolla...
uh uh uh