Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini riitantuu jatkuvasti naapuriensa kanssa. Kenessä vika?

Vierailija
01.09.2025 |

Laskin, että äitini on asunut viimeisen 26 vuoden aikana 13:ssa eri osoitteessa ja muuttaa max 2 vuoden välein eri puolille Pirkanmaata. Asuu kerrostaloissa tai rivitaloissa vuokralla, mutta aina kaikki päättyy riitelyyn naapureiden kanssa. Vanhemmat erosivat, kun olin pieni ja kuulemma isä väsyi äidin jatkuvaan nälvimiseen. Isä löysi uuden kumppanin ja muutti hänen kanssaan ja lomilla ja viikonloppuisin vietin siellä aikaa ja sain pari nuorempaa sisarusta. Siellä oli hyvä olla ja ihanaa.

Muuten jaoin arjen kahden äitini kanssa ja se oli jatkuvaa myrskyä. Äiti oli vihainen ja äksy ja muutimme tiuhaan ja koulut vaihtui jatkuvasti, en juurtunut mihinkään ja kaverisuhteet olivat lyhyitä. Äiti riitaantui aina naapuriensa kanssa, samoin kuin toki koulussa luokkalaisteni vanhempien kanssa. aina muisti haukkua naapureita eri nimillä ja syytti heitä kaikesta. Hänessä ei ollut mitään vikaa vaan syy aina muissa.

Nyt äiti on asunut lähes kaksi vuotta viimeisimmässä osoitteessaan ja harkitsee taas muuttoa p..n naapurien takia, jotka kyttää ja levittää juoruja. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole aika selvää, kenessä vika.

Vierailija
2/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se syy on äidissäsi. Mun toinen siskoni on sellainen, että hän saa naapurit aina muuttamaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen riehua ja ota etäisyyttä. Oli äiti tai ei niin ei tollasta itse tarvi sietää.

Vierailija
4/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täti joka asuu omakotitalossa ja on riiidoissa kaikkien naapurien kanssa. Sama on myös hänen kesämökillään. Jatkunut vuosikymmeniä

Vierailija
5/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä 😅

Vierailija
6/9 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi elää noin?

Kysyn tosissani.

Vierailija
7/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rakastaa riitelyä. Se on elämäntapa

Vierailija
8/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos äiti välttelisi naapureita. Ettei ala tutustumaan. Tutustuu muualla ihmisiin mieluummin. Jos melu häiritsee niin heippalappu tms. Vai haluaako muutella mielellään. 

Vierailija
9/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vika ole äidissäsi. Millaisista asioista tulee riitaa?