Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni katsoo minua aina niin paljon? Kuulostaa hassulta, tiedän!! :)

Vierailija
07.04.2007 |

Hän katsoo minua pitkään ja silmiin niin suoraan että minä häkellyn enkä voi sille mitään. En pysty niin intensiivisesti katsomaan takaisin silmiin vaan joudun välillä katsomaan muualle, menen ihan kiusaantuneeksi melkeinpä......

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tekemisissä aikuisena serkkujeni ja siskoni poikien kanssa - ja juuri niiden ihmisten, jotka tunnen " samanlaisiksi kuin itseni" . Häkellyn joskus itsekin, vaikka teen samoin.

Eli me vain saatamme jäädä tuijottamaan hyvin kiinteästi hymyillen, erittäin avoimesti, suorastaan niin, että vastapuoli kiusaantuu ja laskee katseensa.

Ihastuin mieheeni kun huomasin hänen tekevän samaa. Siinä on jotain tosi naivin avointa, mutta läheisessä suhteessa se tuntuu musta yksinomaan turvalliselta.

Vierailija
2/9 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vain merkki siitä, että " pidän sinusta ihmisena, luotan sinuun ja minulla on tosi kivaa sinun kanssasi" .

Seksuaaliseksi en sitä koe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään siedä hirveän intensiivistä katselemista..... Samoin mua ärsyttää, jos joku haluaa seistä liian lähellä siis niin lähellä, että melkein hengityksen tuntee :/

Vierailija
4/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häkellyn myös jos joku tuijottaa herkeämättä suoraan silmiin KOKO AJAN.

Vierailija
5/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan silmät selällään tuijotan, mutta toivottavasti kukaan ei koe sitä ahdistavaksi :)

Vierailija
6/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenkin on mielessä käynyt... mutta kun en tiedä. Mistä sen edes voi tietää???!

ap

Vierailija
7/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luontevaa katsoa ystävää silmiin kun puhuu.

Vierailija
8/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki luontevaa, ja katson itsekin, mutta siis että ihan lähes taukoamatta katsotaan silmiin niin se minua häkellyttää.

ap

Vierailija
9/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minäkin häkillyn, mutta nykyään se ei vaivaa minua enää. Ystävän katse kertoo myös siitä, miten hän kuuntelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi