Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun poikaystävä osaisi laittaa ruokaa

Vierailija
31.08.2025 |

Teen kuutena päivänä viikossa ruokaa ja sitten hän hakee perjantaisin ranskisannokset.

Ei vain aina jaksa ja hän ei syö edellispäivänä tähteistä.

Voisi edes remontoida keittiön, sillä meillä on alkuperäinen keittiö ja sen suunnittelija on selvästi pyrkinyt mahdollisimman epäkäytännöllisiin ratkaisuihin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti oikeassa että miehet tekevät kehnosti asioita joita eivät haluaisi tehdä ja luottavat siihen että naiset kyllästyvät ja tekevät itse.

Miehenä olen havainnut että naisten on vastaavasti helppo sanoa "ettei osaa", välttyäkseen tekemästä jotan mitä ei halua.

Kyllä, tämä on ihan totta. Sinkkuna osasin kyllä hoitaa esim tietokoneeni ongelmat, koska oli pakko. Se vaan vei aikaa ja oli tosi tylsää koska en ole koneista kiinnostunut. Nykyään suhteessa onkin aina suuri houkutus antautua sille ajatukselle että en osaa ja pyytää tietokone-ekspertti miestä avuksi. Ja onhan se tavallaan ihan järkevää, kun hän käyttää 10 min asiaan johon minä käyttäisin selvittelyt mukaan lukien 3 h. 

Muutenkin tehdään asioita molempien osaamisalueiden mukaan. Ruuanlaitto tosin on sellainen, mistä molempien on hyvä hallita edes perusteet, koska toinen voi oll

Ruuanlaittotaito on ihan elämän perustaito, tietokoneen korjaaminen ei. Tosin noissa tietokonehommissa esim. ChatGPT osaa neuvoa hyvin.

Vierailija
62/64 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee lähes kaikki ruuat kun ei anna mun tehdä,sanoo että en osaa maustaa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä mitä englanniksi kutsutaan nimellä "weaponized incompetence", eli tahallista osaamattomuutta jota käytetään parisuhteessa aseena. Aivan hanurista tuollainen. Meillä kotona vaimon vastine on että ei jaksa. Siis että fyysisesti jokin asia olisi liian raskas. Aivan paskapuhettahan sekin on, en minä ole pyytänyt mitään 30 kilon kiviä kantamaan yläkertaan. On vaan jotenkin hyväksyttävämpää käyttää tuota fyysisen voiman puutetta selityksenä mihin tahansa, että tulee "niska niin kipeäksi" tai muuta bullshittiä jos joutuu tekemään tämän tai tuon. Saman ilmiön toinen puoli.

Vierailija
64/64 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tykkää ranskiksista? Ehkä voisit pyytää häntä tuomaan sinulle jotain muuta?

Tykkään, mutta olisi kiva jos hän tekisi joskus ruokaa tai vaikka remppaisi tuon keittiön kunnolliseksi.

Ehkä kannattaisi puhua tästä hänelle eikä meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän