Jos olisit supersankari, olisitko mieluiten Batman vai Robin?
Itse olisin mieluiten Robin. Kumma että Robinia ei näy enään kuin siinä vanhassa Adam Westin TV-sarjassa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin ei ole supersankari. Hän on sidekick.
Samapa tuo, olen sidekickien joukkueessa! Robin, tohtori Watson ja Samvais Gamgi on mun hengenheimolaisia.
Onkohan Samvais homoeroottinen kun ganki pystyssä jelppii Frodoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Batman ja Robin tappelis ni kumpi voittas?
Selkeesti Bätmän.
Nykyversioissa Robin on poistettu, koska Batman on oikea mies, eikä tarvitse Robinia avukseen,ainoastaan seksiin.
Robineita on muutama, mistä robinista puhutaan?
Ekasta tuli Nightwing, toka kuoli mutta herätettiin henkiin ja hänestä tuli Red Hood, kolmannesta tuli Red Robin, neljäs oli tyttö ja hänestä tuli Spoiler ja viides on batmanin biologinen poika.
Red Hood on mun lempisupersankari joten kai olisin mieluiten toka robin.
Näkyyhän. Batman sarjakuvissa Robin on yhä kuvioissa ja taitaa sillä olla muutama omakin sarjis.
Ihmetyttää kyllä, miten nämä B & R pärjäävät siellä Lepakkoluolassa, kun guanoa sataa niskaan koko ajan. Lepakkoautoakin joutuisi koko ajan pesemään :(
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä, miten nämä B & R pärjäävät siellä Lepakkoluolassa, kun guanoa sataa niskaan koko ajan. Lepakkoautoakin joutuisi koko ajan pesemään :(
-winner-
Onhan siellä Alfred.
Olisin Morgan Kane
ampuu ja panee
Ja lepakoista leviää ainakin täällä reaalimaailmassa kaiken maailman tauteja. Silti B & R vaan porskuttavat ilman hengitysmaskeja ja Alfredkaan ei sairastu edes koronaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Onhan siellä Alfred.
Alfred on kyllä työmääräänsä nähden pahasti alipalkattu. Mutta semmoisia ne miljonääri-playboyt ovat, aina saa joku toinen siivota jäljet.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Nu...viilaanpa pilkkua hieman: Battis ei oikeastaan ole superhero, kun se superhan häneltä puuttuu kokonaan (ja Robiniltakin)
Nykyinen Robin, Damian Wayne (Bruce Waynen ja Talia Al'Ghulin poika) on geneettisesti paranneltu, joten hänellä on supervoimat.
Eiks toi oo melko homoa?