Jos olisit supersankari, olisitko mieluiten Batman vai Robin?
Itse olisin mieluiten Robin. Kumma että Robinia ei näy enään kuin siinä vanhassa Adam Westin TV-sarjassa?
Kommentit (33)
Robin, koska tykkään olla alla ja saada peppuun.
Bruce Waynen (Batman) ja Dick Graysonin (Robin) suhde oli selvästikin homoeroottinen ja niinpä siitä on elokuvan nykyversioissa vaiettu.
Robineita on ollut ainakin viisi, ehkä useampi. Näillä on aika lyhyt ura ja huonot eläke-edut.
Olin lapsi silloin kun 60-luvun Batman oli suosituimmillaan. Leikimme siskoni kanssa Batmania ja Robinia. Minä olin Batman ja siskoni Robin. Meillä oli kaupasta ostetut viitat ja naamarit.
Vierailija kirjoitti:
Bruce Waynen (Batman) ja Dick Graysonin (Robin) suhde oli selvästikin homoeroottinen ja niinpä siitä on elokuvan nykyversioissa vaiettu.
Ironisesti, kun tästä suhteesta kohuttiin jo 50-luvulla, tehtiin Batmanille naispartneri Batwoman, josta myöhemmin tuli kuitenkin noh, lepakko....
Vierailija kirjoitti:
Robin täälläkin.
Homo!
Robin ei ole supersankari. Hän on sidekick.
Batman. Mutta naisena kai Batwoman. :D Robin tuntuu kuoropojalta ja assistentilta?
Robin siinä tv-sarjassa joutui vetämään jotain jarrua, että varustus olisi tarpeeksi pieni ja litteä kuvassa. Ei olisi kyllä kivaa olla Robin.
Vierailija kirjoitti:
Robin siinä tv-sarjassa joutui vetämään jotain jarrua, että varustus olisi tarpeeksi pieni ja litteä kuvassa. Ei olisi kyllä kivaa olla Robin.
Ai pienempi kuin läski-Batmanilla??
Vierailija kirjoitti:
Robin ei ole supersankari. Hän on sidekick.
Samapa tuo, olen sidekickien joukkueessa! Robin, tohtori Watson ja Samvais Gamgi on mun hengenheimolaisia.
Nu...viilaanpa pilkkua hieman: Battis ei oikeastaan ole superhero, kun se superhan häneltä puuttuu kokonaan (ja Robiniltakin)
Jos tuossa on vaihtoehdot niin olisin ennemmin Jokeri.
Jos Batman ja Robin tappelis ni kumpi voittas?
Minäkin olisin bottom-Robin...