Saunottiin kissan kanssa, minulla saunajuomana olut ja kissalla täysmaitoa
Kissa jäi vielä alalauteelle lämmitteleen.
Tämmöistä se on kilttimiehen sunnuntai.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa leppoisalta. Mekin ollaan oltu tänään kahdestaan koiran kanssa. Se ei sauno, mutta tanssii mun kanssa, jos pistän biisit soimaan.
Laatuaika lemmikin kanssa on parasta. Harmi, että olen joutunut hyvästelemään rakkaan eläinystäväni viime aikoina...
Vierailija kirjoitti:
Me vaihdoimme juuri 😻 lakanat sänkyyn jotka tänään ulkona kuivui; nyt meitä ramazee 🐾
Ihania nuo kotitöistä kiinnostuneet nelitassuapulaiset. Meilläkin työntyy aina vaihdettaessa lakanan ja patjan väliin oudoksi muhkuraksi, on muutenkin kovasti tassuineen asialla.
Meillä ei ikävä kyllä ole saunaa mutta suihkuun se haluaa mukaan. Joutuu ulos suihkusta tosin kun pitää saipuaa laittaa.
Kissalle ei saa antaa maitoa, kyllä se siitä tykkää, niinkuin omistaja kaljasta. Kissat ovat lakstoosi-intolerantteja ja maio aiheuttaa niille ongelmi, vähintäänkin mahanpuruja. ÄIdinmaito (kissan) on eri asia, kun ne vieruoittuvat emostaan, niin laktoosin sielä häviää-
Anna vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kissalle ei saa antaa maitoa, kyllä se siitä tykkää, niinkuin omistaja kaljasta. Kissat ovat lakstoosi-intolerantteja ja maio aiheuttaa niille ongelmi, vähintäänkin mahanpuruja. ÄIdinmaito (kissan) on eri asia, kun ne vieruoittuvat emostaan, niin laktoosin sielä häviää-
Anna vettä.
Laktoositonta annoin, lukee viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Anna vettä.'
Siis laktoosin sietokyky häviää. Olin nin tohkeissani ehkä hyvää tarkoittavan kissan omistajan takia.
Ja kissan kakkakin haisee tosi pahalle, jos se saa maitoa.
Meillä kissa nukahti kerran saunaan ja meinasi kuukahtaa sinne lopullisesti. Kyllä kylmä vesi maistui sen jälkeen.
Siilille voi antaa ihan vettä. Kaikkein parasta. Sitä vain sitten pitää olla koko ajan tarjolla jos kerran aloittaa juottamisen ja/tai syöttämisen eikä yhtäkkiä vain lopettaa sitä.