Saunottiin kissan kanssa, minulla saunajuomana olut ja kissalla täysmaitoa
Kissa jäi vielä alalauteelle lämmitteleen.
Tämmöistä se on kilttimiehen sunnuntai.
Kommentit (28)
Kissalle ei saa antaa laktoosipitoista, pitää olla sitä punaista hylaa. Sama homma siilien ja muidenkin eläinten kanssa.
Hiano. Usko pois, parempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Kissalle ei saa antaa laktoosipitoista, pitää olla sitä punaista hylaa. Sama homma siilien ja muidenkin eläinten kanssa.
Tiedän, on maitojuomaa. Ap
Meillä oli perheessämme aikanaan persialainen poikakissa joka aina halusi saunaan mukaan ylälauteille makoilemaan 😻
Kuulostaa leppoisalta. Mekin ollaan oltu tänään kahdestaan koiran kanssa. Se ei sauno, mutta tanssii mun kanssa, jos pistän biisit soimaan.
Kestääkö kissasi maha tavallista maitoa? Joillakin kissoilla kestää joillakin ei. Ei teidän sunnuntaissa mitään vikaa ole.
No Tämä on illan paras keskustelu mjau 🐾
Olet laadukkaassa seurassa. Eläinten seura on parasta
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat kautta aikojen juoneet täysmaitoa suoraan lypsystä maalla. Kaupunkilaiset voivat antaa luomumaitoa. Sama itsellä, tavallinen punainen ja kevytmaito saa vatsan sekaisin, mutta luomumaitoa voin juoda
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö kissasi maha tavallista maitoa? Joillakin kissoilla kestää joillakin ei. Ei teidän sunnuntaissa mitään vikaa ole.
Kyllä se tota maitojuomaa ainakin kestää. En taida muuta edes kokeillut.
Tykkääkö kissimirri olla myös ylälauteella?
Vierailija kirjoitti:
Kestää luomumaitoa
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö kissimirri olla myös ylälauteella?
Muutaman hetken ja sitten valahtaa alalauteelle.
Me vaihdoimme juuri 😻 lakanat sänkyyn jotka tänään ulkona kuivui; nyt meitä ramazee 🐾
Tuohan on oikein hyvä sunnuntai, eläinten seura on terapeutillista.
Mikään ei ole ihanampaa ja rauhoittavampaa kuin kissan hurina vieressä, kun käy nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ihanampaa ja rauhoittavampaa kuin kissan hurina vieressä, kun käy nukkumaan.
Itse en vielä uskalla vielä ottaa kissaa viereen sänkyyn kun ulkoilee ja punkkeja. Täytyy odotella ensimmäksiä pakkasia.
Mulla kauhee punkkikammo.
Suloista minusta