Loukkaannutko, jos myyjä pyytää sinua kaupassa syrjemmälle ja näyttämään kassisi sisällön?
Kommentit (28)
Miksi mennä syrjemmälle? Voin näyttää kassin kaikkien nähden ja en ole varas. En enää asioisi siinä kaupassa vaan ostaisin tavarat muualta. Kertoisin kavereille kokemuksesta ja ne tietäisivät siirtyä muualle ostoksille.
En loukkaannu tai reagoi mitenkään. Jatkan matkaani normaalisti.
En, koska minulla on tyhjä litistetty kassi, jonka avaan vasta kassan jälkeen. Kukaan myyjä ei ole vielä tuota pyytänyt.
Ei ole tähän mennessä ainakaan Suomen ruokakaupoissa pyydetty, aikanaan kun käytiin Venäjällä nii epäiltiin, kun oli omia eväitä kassissa, omaa tyhmyyttä tosin osittain sekin, kun ne ois voinu jättää laivalle, Suomessa ainoa oli joskus yläasteiässä epäiltiin varkaaksi jossain tilpehöörikoruliikkeessä, kun kaverin kanssa oltiin, ei siitäkään mitään sen kummempaa seurannut paitsi se epäily tuntui oudolta.
En nosta asiasta meteliä ja tosiaan voin näyttää kassini sisällön. Mutta kyllä tuollainen jää mieleen.
Muistan nekin kaksi kauppaa jossa hälyttimet on niin herköllään että ovat pari kertaa piipanneet minulle.sattunoisiin K-kauppoja molemmat. Ei se ihan vähäinen asia ole kaupassa jossa naapurusto asioi, että tulet ikään kuin kaikkien nähden epäillyksi myymälävarkaudesta.
Tuskin. Etenkään jos myyjä on hyvännäköinen.
En ehkä loukkaantuisi, mutta nolostuisin. Jäisi sellainen tunne, että en varmaan menisi enää siihen kauppaan.
On pyydetty avaamaan reppuni ihan siinä kassalla. Avasin. Aavistuksen myrtsi kassahenkilö palveli minut loppuun. Palautin reppuni sisällön, eli unohtamani tyhjät pullot pullonpalautukseen ja nostin käteisen infotiskiltä.
Käyn edelleen samassa kaupassa. Miksi en kävisi?
Kyllä häiritsee kun en varasta. Mielestäni kaupan pitää itse ottaa hanskat ja katsoa kassit läpi. En minä jaksa väsyneenä tai pysty siihen. Saan sappikohtauksen jos olen väärässä asennossa.
Myyjällä eikä vartijalla ole mitään valtuuksia katsoa kenenkään kassin sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä häiritsee kun en varasta. Mielestäni kaupan pitää itse ottaa hanskat ja katsoa kassit läpi. En minä jaksa väsyneenä tai pysty siihen. Saan sappikohtauksen jos olen väärässä asennossa.
Lisään tähän että ymmärrän jos joku näyttää narkkarilta, että joku pelkää että on piikit kassissa eikä viitsi katsoa. Mutta nyt jos puhutaan paremmista puhtaista suojahanskoista joista ei tule läpi mitään ja normaali asiakas.
Meidän Alepassa alkoholi juomia on varastettu niin paljon, että nyt ne ovat jo lukkojen takana. Saisivat lopettaa koko viinan myynnin. 
Mielummin oikeaa ruokaa tilalle. Ja pähkinät kylmään. Ostoskärryt pienemmiksi ja vaikka kaksi kerroksisiksi. Ei muuten mahdu kärryn kanssa käytävillä ohittelemaan ketään. Lasten kärryt on oikein sopivat. 
Ainoa vaan että edes vartijalle ei tarvi avata kassia kun pelkästään poliisilla on valtuudet tutkia sinun kassi. Ihmiset on niin keroja ja epärehellisiä että itse en ainakaan avaa kuin poliisille
No ensinnäkin myyjät varastaa. Toisekseen ne varastaa asiakkailta. Kolmanneksi myös asiakkaiden kassista varastetaan. Kuin lompakoita ja taskuista kuin vaatteita . Paras kun korut viedään kaulasta kädestä ja kun jotkut asiakkaat varastaa kenkiä. Ensin joku maksaa ne joku vie ne. Tai seuraa asuntoon ja vie sieltä. Tai jättää omat risat kengät hyllyyn kävelee uusilla ulos. Kuin myyjät voi myydä uutena käytettyä sekond Hand kamaa. Kuin likaisia kokeilu vaatteita. Kuin asiakas menee pukukoppiin ja poistuu paksuna. Et nähty on . Kuin lapset laittaa reppuun kamaa ja myy niitä kavereille. Kuin ottaa jäätelöt reppuun ja häipyy. Kuin miehet varastaa kaduilla naisten lompakot kännykät. Kuin ne käy asunnoissa varastamassa huumerahaa eli myytävää. Toisten ihmisten tavaroita ! Jopa ruokia. Paljon säästyy kun syö heti mitä ostaa eikä pidä mitään missään. Pesukoneet , keittimet , vatkaimet , hiusten kuivaimet jopa päiväpeitot varastetaan . Varkaat ei pelastu Ilmestyskirja. Tulikivijärvi.
En loukkaannu mutten myöskään reagoi tuollaiseen pyyntöön mitenkään.
Aina saa pyytää, kohdallani pyyntö nyt vaan ei tuota tulosta.
Jatkan matkaani autolleni ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Pläjäyttäisin kyllä mielelläni kassini sisällön sen 22v myyjättären naamalle jos pyydettäisiin.
No siksi se just pyytääkin setää sinne sivummalle piiloon ;)
Entä nää kun kerjää kaupassa ja myyjät varastaa seteleitä. Kuin muuten myyjä voi varastaa oikeasti. Rahaa. Ja päästää kuin bussikuskit kaverinsa läpi maksamatta.
Siinäpä pyytelee.