Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositko lakanakuoseissa enemmän romanttisia kukkakuvioita vai symmetrisiä kuvioita?

Vierailija
31.08.2025 |

Itse tykkään enemmän kukkakuvioisista, mutta on minulla muitakin kuvioita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia pussilakanoita meillä pelkästään.

Vierailija
22/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakuosi mustalla taustalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin niitä lakanoita, jotka sattuvat olemaan alessa silloin kun on tarve ostaa. Mulle lakanat on vaan käyttötavaraa. Ei niin väliä värillä tai kuosilla. Ei niitä vieraat edes näe.

Vierailija
24/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden kuvioiden ja koko makkarin tarttee olla sellainen että se sopii sekä sitä käyttävän miehen että naisen makkariksi. Sellaiset naisten makkarit kaikilla sisustushepeneillä jotka sopivat naisen mutta ei miehen maailmaan on hirvitys. Yhdessä pitää makkari sisustaa.

Vierailija
25/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kuosista, ehkä enemmän symmetrisista kuvioista, mutta löytyy niistäkin sellaisia, joita en välttämättä itselleni haluaisi. Yleensä hankin lakanat sen mukaan mistä kuosista ja väristä tykkään, on ainakin Muumia sinisenä, useampaakin Vallilan kuosia (kukkia+perhonen, kaupunki, saaristo) ja Marimekon Räsymatto kokonaan valkoisena.

26/26 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina kukka-/kasvi-/lehtikuviollisia. Tai sitten yksivärisiä.

En yhtään tykkää geometrisistä kuvioista (ruudut, raidat, ympyrät, salmiakkikuviot jne.) missään tekstiileissä, en sisustuksessa enkä pukeutumisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi