Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit naisena, jos meikit maagisesti katoaisivat maailmasta?

Vierailija
31.08.2025 |

Mielenkiintoinen ajatusleikki.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika äkkiä ne keksittäisiin uudestaan. Ihan samoja värejä niissä on käytössä kuin sävytetyissä mineraaliaurinkovoiteissa ja elintarvikkeissa. 

Ja samoja kuin kalustemaali Miranolissa!😂 

Vierailija
62/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan meikkiä. 

En minäkään. Eli ei vaikuttaisi mitenkään. Luonnollisena on helpointa ja halvinta. Lisäksi iho pysyy parempana kun sitä ei tuki maaleilla. 

Riippuu varmaan millainen se ihonkunto on muutenkin ja millaisia meikkejä siihen naamaansa laittaa.. joku pieni ehostus nyt ei naamaa tuki.. kyllä ollaan niin ollakseen parempia ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi harmi, meikkaus on hauskaa ja uusien tuotteiden testailu.

Ehkä sitten panostaisin enemmän ihonhoitoon, hiuksiin, vaatteisiin jne.  

Niin joku kaunis siellä🤬

Vierailija
64/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos aurinko paistaisi aina. Näytän ihan hyvältä ruskettuneena ilman meikkiä, vaikka olen vanha.

Mutta talvella olen aika valjun värinen, ei ole kontrastia. Sehän meikin idea on, erottaa tummalla sävyllä silmät vaaleasta naamasta, tai poskiluut poskesta. Kun kaikki on vain tasaista vaaleanharmaata, näyttää naama tasaiselta vaalealta aaneloselta.

Vierailija
65/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on aika hyvä ihokin, kun kuljen niin paljon ulkoilmassa. Mitä nyt on vähän iän tuomia läikkiä ja luomia, mutta muutoin.

Vierailija
66/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pahoillani meikeistä tykkäävien puolesta. Minua myös harmittaisi tummaa silmämeikkiä käyttävien goottipoitsujen häviäminen, sillä he ovat aika hotteja.

Vierailija
67/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Eli ei vaikuttaisi mitenkään. Luonnollisena on helpointa ja halvinta. Lisäksi iho pysyy parempana kun sitä ei tuki maaleilla. 

Riippuu varmaan millainen se ihonkunto on muutenkin ja millaisia meikkejä siihen naamaansa laittaa.. joku pieni ehostus nyt ei naamaa tuki.. kyllä ollaan niin ollakseen parempia ihmisiä 

Ei meikittömyys sinänsä tee ihmisestä sen parempaa. Mutta selväähän se, että meikki syö naamaa jos sitä joka päivä käyttää. 

Esim. lestadiolaisnaisilla on hyvä ja raikas iho koska eivät meikkaa. Ovat muutenkin terveitä ja hoikkia kun eivät käytä alkoholia. 

Vierailija
68/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meikittömyys sinänsä tee ihmisestä sen parempaa. Mutta selväähän se, että meikki syö naamaa jos sitä joka päivä käyttää. 

Esim. lestadiolaisnaisilla on hyvä ja raikas iho koska eivät meikkaa. Ovat muutenkin terveitä ja hoikkia kun eivät käytä alkoholia. 

Jaaha ! Niin hulluus uskontoon pitäis kääntyä kun heillä on niiiin hyvä iho eikä käytä alkoholia. Niin varmaan se pakko synnytys ja vaientaminen pitää terveenä. 

Vierailija
69/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaus on pettämistä. Ole sellainen kun olet. 

Niinpä. Nainen laittaa itsensä houkutuslinnuksi meikkaamalla itsensä piiloon. Mies haukkaa ansan ja aamun sarastaessa pettyy pahemman kerran.🤯

Vierailija
70/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia? Itse lakkasin meikkaamasta, kun totesin, ettei tämä naama meikkaamalla sen paremmaksi muutu. Ei mulla ole täydellinen iho ja piirteet on lattanat. Työni vuoksi en tarvitse olla ehostettu, niin lakkasin näkemästä sitä vähääkään vaivaa, mitä ennen näin. Lopetin meikkaamisen 2020. En peilaile enkä kuvaa naamaani, joten itselleni sama miltä näytän. Jos keskustelukumppani ei kestä katsoa, niin sitten katsoo muualle. Hiukseni pesen ja harjaan ja vaatteet on puhtaat ja siistit, en haise, huolehdin suustani ja käyn joka päivä suihkussa. Tämän pitäisi riittää. 

Vierailija
71/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain. Olisi vähemmän ulkonäköpaineita, kemikaaleja ja roskaa maailmassa. En usko, että kiinnostaisi yhtään. Silloin kukaan muukaan ei voisi käyttää meikkiä. Jokainen olisi aidosti oma itsensä.

Miten meikkaaminen estää olemasta aidosti oma itsensä.. ne jotka käyttää meikkiä tykkää siitä että kasvoissakin näkyy se oma tyyli.. aika paljon saattaisi olla omasta persoonasta pois heillä jos ei meikkejä olis. Varmaan ei sais sitten värjätä hiuksiaan .. minkä ihmeen jeesuslahkon sä tänne haluat

No menikö vähän yli nyt tuo jeesuslahkoilu. Ulkoisesti jokainen olisi silloin aidosti itsensä näköinen. Meikit kuitenkin muuttaa ulkonäköä aika paljon.

No ei mennyt. Niin eli väritön kalpea naama .. no luojan kiitos muuttaa .

Ilmeisesti olet hyvin tyytymätön ulkonäköösi. Ainakin näistä kommenteista päätellen, kun luonnollinen ulkonäkö on sulle noin kamala asia. Toivottavasti opit arvostamaan kasvojasi ja hiuksiasi sellaisena, millaiseksi luonto on ne luonut.

En ole keltään kieltämässä hiusten värjäystä tai meikkaamista. Mielestäni tuo vain aiheuttaa turhaa kemikaalikuormitusta elimistöön ja ympäristöön, sekä epäterveen tunteen siitä, että ei kelpaa sellaisena kuin on syntynyt.

Vierailija
72/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyveposeerausta jos ei meikkaa ja sanoo sen? Mulla se on kyllä ihan vaan laiskuutta (ja pieneltä osin sitä, että psoriaasiin taipuvainen iho ei kestä mitään ylimääräistä kemikaalia).

Vierailija
73/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia? Itse lakkasin meikkaamasta, kun totesin, ettei tämä naama meikkaamalla sen paremmaksi muutu. Ei mulla ole täydellinen iho ja piirteet on lattanat. Työni vuoksi en tarvitse olla ehostettu, niin lakkasin näkemästä sitä vähääkään vaivaa, mitä ennen näin. Lopetin meikkaamisen 2020. En peilaile enkä kuvaa naamaani, joten itselleni sama miltä näytä

No vihaan ihmisiä joten aivan sama. 

Vierailija
74/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka on nyt kauniita ne olis kauniita ilman meikkiäkin.. antakaa nyt perhana meille rumille mahdollisuus olla edes siedettävän näköisiä

Surullista, että ajattelet noin ulkonäöstäsi. Toivottavasti opit hyväksymään itsesi ja rakastamaan itseäsi. Mikään pakko ei ole itseään muuttaa muiden mieliksi. Toki se siltä voi tuntua, jos ei pysty ajattelemaan itsestään, että olen aina riittävän hyvä ihan sellaisena, kun olen. Ulkonäköään ei voi valita, mutta voi valita hyväksynnän ja rakkauden itseään kohtaan.

Vierailija
75/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia? Itse lakkasin meikkaamasta, kun totesin, ettei tämä naama meikkaamalla sen paremmaksi muutu. Ei mulla ole täydellinen iho ja piirteet on lattanat. Työni vuoksi en tarvitse olla ehostettu, niin lakkasin näkemästä sitä vähääkään vaivaa, mitä ennen näin. Lopetin meikkaamisen 2020. En peilaile enkä kuvaa naamaani, joten itselleni sama miltä näytä 

TÄSTÄ kiitos! Kerrankin saa lukea fiksun ihmisen kommentin. Muchas gracias!<3

Vierailija
76/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi varmaan hetki (= vähintään viikkoja), ennen kuin huomaisin minkään muuttuneen muiden kasvoissa. Sitten unohtaisin aika nopsaan, että mikään oli joskus toisin. Ei ole kauhean tärkeä tekijä elämässä. 

Vierailija
77/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No vihaan ihmisiä joten aivan sama."

?????? 

Vierailija
78/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, en yleensä meikkaa. Joudun lähtemään niin aikaisin töihin, etten tuhlaa aikaa naaman kaunistamiseen.

Vierailija
79/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain. Olisi vähemmän ulkonäköpaineita, kemikaaleja ja roskaa maailmassa. En usko, että kiinnostaisi yhtään. Silloin kukaan muukaan ei voisi käyttää meikkiä. Jokainen olisi aidosti oma itsensä.

Miten meikkaaminen estää olemasta aidosti oma itsensä.. ne jotka käyttää meikkiä tykkää siitä että kasvoissakin näkyy se oma tyyli.. aika paljon saattaisi olla omasta persoonasta pois heillä jos ei meikkejä olis. Varmaan ei sais sitten värjätä hiuksiaan .. minkä ihmeen jeesuslahkon sä tänne haluat

No menikö vähän yli nyt tuo jeesuslahkoilu. Ulkoisesti jokainen olisi silloin aidosti itsensä näköinen. Meikit kuitenkin muuttaa ulkonäköä aika paljon.

No ei mennyt. Niin eli

Mä vihaan hyvännäköisiä ihmisiä!! Siks mun kommentit on mitä on. En mä ole koskaan pitänyt mun omasta luontaisesta hiusväristä.. se on sellanen mitä tyyliin monilla suomalaisilla on.. silloin kun olin normipainossa olin pelkkää tapettia silloinkin .. mä olen helv. Katkera että mua on pidetty rumana aina. Kun sen tajusin että mua on aina valheellisesti kehuttu mun raivo vain nousi. Mä en ikinä tule hyväksymään mikä olen . En koskaan. 

Vierailija
80/158 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No vihaan ihmisiä joten aivan sama."

?????? 

Eikö sitäkään enää saa sanoa. Kyllä vihaan ihmisiä järjestelmällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan