Redissä riehuu peukun käyttäjät
Ei sinne enää viitsi mennä. Tosi sekavan oloista ja aggressiivisesti käyttäytyvää porukkaa.
Kommentit (40)
se on Alfa-pvp! Se tappaa! Älä käytä lempinimeä!
Taitaa koko kaupunki olla yhtä peukkuhourulaa eduskuntataloa myöten. Paras olisi laittaa raja kiinni vaan taas ja antaa zombien tapella keskenään siellä.
Vierailija kirjoitti: Missä siellä? On aika iso sivusto
Kauppakeskus Stadissa. Joka puolella siellä. Ei uskalla eikä halua enää käydä siellä kun on liikaa riehuvaa porukkaa.
Oho. Oon vielä aamupökerössä. Luin, että redditissä :D En Redissä. Siksi kysyin, että missä siellä redditissä
Vierailija kirjoitti: Oho. Oon vielä aamupökerössä. Luin, että redditissä :D En Redissä. Siksi kysyin, että missä siellä redditissä
Voi olla sielläkin, en tiedä mutta eivät sentään käy sivullisten päälle kuten redissä meinasi käydä.
No eiköhän siellä muitakin huumeita ole.
Ja Redi on vielä sellainen sokkelo, ettei sieltä normi-ihminen pääse noita karkuunkaan. Kiitos vinkistä, vältänpä enää sinne menemästä.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän siellä muitakin huumeita ole.
Ilmeisesti muut huumeet ei enää edes mene kaupaksi. Kaikki haluaa vain peukkua.
Kiinnostaisi tietää mikä on mästerpläni tämän ongelman kitkemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja Redi on vielä sellainen sokkelo, ettei sieltä normi-ihminen pääse noita karkuunkaan. Kiitos vinkistä, vältänpä enää sinne menemästä.
Jep. Alussa se oli vielä melkein ok mutta nyt kun kävin, niin oli muuttunut kovasti. Olin onnellinen, että pääsin sieltä ehjänä äkkiä pois eikä ole pakko enää mennä. Mikään ei saisi minua muuttamaan enää näihin Helsingin pilattuihin merenrantalähiöihin.
Blaa, blaa, blaa. Ainahan noita huumeveikkoja on heilunut keskustassa. Mutta ap tietysti aivan hystereerisenä paniikissa, kun uutisissa sanottiin, että nyt on hysterian aika.
Ainoa missä Helsingissä noihin kunnolla törmää on Sörnäinen. Ja metron ympäristö siellä
Vierailija kirjoitti: Oho. Oon vielä aamupökerössä. Luin, että redditissä :D En Redissä. Siksi kysyin, että missä siellä redditissä
Lopeta se hihaan piikittäminen...
Vierailija kirjoitti:
Masterplän on käyttöhuoneet.
t. vassu
Eipä siellä kukaan riehunut kun äsken kävin.
Vierailija kirjoitti:
se on Alfa-pvp! Se tappaa! Älä käytä lempinimeä!
Flakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masterplän on käyttöhuoneet.
t. vassu
Se on väärä masterplan. Oikea on viina ja tupakka takaisin.
Menisivät metsään piikittämään