En ymmärrä musiikkifestareita, siis näitä pop-, rock, heavy- ja iskelmäfestareita.
Voiko joku näitä harrastava kertoa, mitä ihanaa niissä on? Miksi sellaisiin mennään?
Kommentit (44)
En minäkään tykkää, mutta ei ole vaikeuksia ymmärtää miksi muut tykkää. Haluaisin tykätä, mutta aina oikeesti siellä paikalla ollessa huomaankin todellisuudessa olevani liian mukavuudenhaluinen kermapylly, joka kuuntelee sittenkin musiikin mieluiten ihan kuulokkeista lenkillä tai kotona taustamusiikkina kavereiden kanssa parin kaljan äärellä jutustellessa 😊 Edes nuorena en oikein saanut tunnelmasta kiinni niin hyvin kuin useimmat muut. Mutta ei minua muiden ilo ärsytä tai ihmetytä. Ei monikaan jaksaisi vaikka istua jotain vesiputousta tuijottamassa tuntikausia niinku minä teen. Ollaan erilaisia tykkäämistemme kanssa me ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikea ilon lähettiläs ja onnenkantaja! Mitä positiivisuuden pilviä ja hyväntuulisuuden myrskyjä viestit kuvastavatkaan! Oikeasti, relaa vähän. Kukaan ei jaksa tuollaista yrmynaamaisuutta. Tiedät varsin hyvin mikä festareissa kiehtoo, haluat vaan lytätä koko tapahtumat koska olet katkera ja ilkeä ja sinua ärsyttää iloiset ihmiset
En todellakaan edelleenkään ymmärrä, mitä järkeä mökäfestareille on mennä vaikka muutama on aidosti yrittänyt asiaa ketjussa avata. Minä voisin yhdeksi illaksi mennä, jos maksettaisiin 2 000 euroa. Tonnilla en suostuisi iltaani pilaamaan.
Pidän hiljaisuudesta, rauhasta ja toisten huomioimisesta ja festarit vaikuttavat niiden vastakohdalta. Myös ulkopuolisille. Pidän myös luonnosta ja eläimistä. Roskaamisesta, kännäämisestä ja mölyävistä porukoista en pidä. Näin on näreet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa todelliselta myrkyn levittäjältä. Sä, kun tulet paikalle, niin varmaan kukatkin kuolevat ympäriltä.
Sinä onneksi olet valoisan tuntuinen ja ystävällinen ihminen ;-)
ap
Tähän on ratkaisu. Artistien Onlyfans. Kyllä minäkin voisin satasella Reinolta ostaa yksityisen lauluesityksen.