Miksi luuserit jäätte palstalle la iltana?
Eikö teitä hävetä oma saamattomuutenne?
Minä poistun elävään elämään ja kaupungin sykkeeseen.
Kommentit (43)
Baariin juomaan? Se ei enää houkuttele. Me nautitaan illasta kotona.
Paljon maksaa yksi Pina Colada, Bar Loosessa vai missä te hipsteritte käytte. Niin se on meidän päivänbudjetti ruokiin.
Töissä olin kymmenen tuntia, niin nyt odottelen tässä saunaan pääsyä. Lapsia kotona ja mies töissä, joten eipä tästä mihinkään pitkälle lähdetä. Nukkumaan vois pujahtaa tuossa kymmenen aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa yksi Pina Colada, Bar Loosessa vai missä te hipsteritte käytte. Niin se on meidän päivänbudjetti ruokiin.
Niin, mutta maksaahan ne paljon jo kaupassakin. Eihän ne silloin voi vähän maksaa baarissakaan
Useampi tunti urheilua tänään. Mukavaa huilata kotona.
Sitä paitsi, en käytä alkoholia, joten en lähde kylille ryyppäämään. Tuo alkoholinkäyttö on typerää ja epäterveellistä.
Kello on vasta 5 täällä missä olen ja teen etätöitä. Tosin odotan vain, että työvuoron loppuu, sillä sain työni tehtyä jo pari tuntia sitten.
Kaverin luona olen ja katsellaan pelivideoita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti et malta itsekään pysyä poissa trollaamasta.
Loisiva ap trollaa hätistääkseen tyhjyyden tunnetta pois.
Vedettiin pitkää tikkua ja me jotka hävittiin joudutaan valvomaan täällä että Ap ei isommin hölmöile mitään.
Mene sinä juoppo vaan sinne baariin "kavereittesi" kanssa juomaan liuotinta ja jauhamaan typeriä juttujasi. Minä mieluummin rentoudun leffojen ja pelien parissa kotona.
Sairastan, en jaksa edes sängystä ylös. Kaupungin keskustassa olis lyhyt matka baariin, mutta ei olisi rahaakaan. Ja sataa. Ja olen liian vanha. Riittääkö nämä ap.lle.
Ap. Harmiittako kun täällä on porukkaa mitkä poistaa sun viestit, nauraa sinulla ja veettuilee... koeta kestää.
No, oli tarkoitus lähteä ulos, mutta kun pihalla sataa.
Kun puhelimet nykyään on, niin ei täältä tarvitse mihinkään poistua, vaikka rakentaisi samalla avaruusrakettia.
Kuinka luusereiden ilta meni??? Minulla oli hauskaa. Näin kavereita, tutustuin uusiin ihmisiin ja sain vielä täksi illaksi treffit kauniin naisen kanssa. Olisi teidänkin kannattanut lähteä ulos ihmisten ilmoille.
Viina ja huumeet on niin kalliitta ettei ole varaa lähteä "radalle" pilettämään.
Luuserit?
Ihan ajattelevia osaavia immeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Viina ja huumeet on niin kalliitta ettei ole varaa lähteä "radalle" pilettämään.
Jätä huumeet pois. Pakkoko niitä laittomia sotkuja on käyttää?
Jos tahtoisin kaupungin keskustaan joutuisin istua junassa, jota saan tehdä arkena ihan tarpeeksi.