Miehet, rehellinen vastaus: nainen posliinina vai rehevänä?
Kommentit (113)
Mitä posliinimpi, sen parempi. Viisi-kuusikymppinen nainen posliinipimpillä on upea!
Naturell tai posliini/pieni kiitorata. Kaikki saksilla siistityt, bikinirajat yms. ovat tylsiä ja persoonattomia.
Kerran viikkoon vaimolta pillu posliiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikkoon vaimolta pillu posliiniksi.
Kerta viikkoon? Eli hän on 1 päivän viikossa sileä, loppuina enempi vähempi raastinrauta.
Ei käy sua kateeksi kyllä, mutta noilla kai sit menet(te).
Olen sitä ikäpolvea mies, että murrosikää lähestyessäni kaikki tirkistelemäni naiset olivat reheviä. Reheviä sieltä ja reheviä täältä. Siitä syntyi minulle himoamisen malli. Kuvittelin mielessäni kuinka aikuiset miehet naivat noita mystisiä synkkiä pehkoja. Mitä karvaisempi sen parempi.
Laadukas nainen on aina normaalipainoinen, posliini ja innie. Hyi saakeli joku paahtopaisti-outiella varustettu karvakolmioinen möhömaha-akka. Fy Fan!
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä ikäpolvea mies, että murrosikää lähestyessäni kaikki tirkistelemäni naiset olivat reheviä. Reheviä sieltä ja reheviä täältä. Siitä syntyi minulle himoamisen malli. Kuvittelin mielessäni kuinka aikuiset miehet naivat noita mystisiä synkkiä pehkoja. Mitä karvaisempi sen parempi.
Karva-Kalevit ja Pentit ovat selvästi jotain minulle tuntematonta ikäpolvea kun niiden aikana rehevä ei tarkoittanutkaan kehopositiivista vaan jotain puuttuvaa rengasta.
posliini kiihoittaa puhdas ja nainenkin on tehnyt jotain naimisen edistämiseen. normi mies ei kieltään työnnä moonis kusiseen pöheikköön.
Minun puolestani saa karvat kasvaa tai ajaa jos haluaa.Naisen oma asia.
ilman muuta posliini. Pieni kiitorata ei haittaa, muu karvoitus kyllä
Kysyin mieheltä asiaa suhteemme alussa. Sanoi että ihan sama miltä näyttää, ei sinne tule koskaa katsottua.
Muuten laseroitu tai edes sokeroitu, mutta kolmiosta on muotoiltu sydän.
Ei puskaa, ei aavikoa, mutta karheikko!