Oletteko tavanneet yhtäkään sosiaalisesta taitavaa autokorjaamon asiakaspalvelijaa?
Aloin tätä miettimään, jokaikinen mieshenkilö on ollut todella sosiaalisesti rajoittunut, ei hymyn hymyä, ei yhtään ylimääräistä sanaa joka ei liittynyt auton korjaamiseen, eikä aina kyllä ole kerrottu edes ilman kysymistä miten homma toimii, kuinka kauan menee, mitä tehdään yms.
Jännä, onko teillä erilaisia kokemuksia?
Kommentit (25)
Ainakin Rovaniemellä on pari paikkaa.
Kyllä olen tavannut ystävällisiä, mukavia ja kohteliaita autokorjaajia. Niin metsä vastaa. kin sinne huutaa.
Asentajat on yleensä asiallisia, mutta monesti se työnvastaanoton tyyppi on melko tympeä, varsinkin jos ei halua ottaa kaikkia tyrkytettyjä kalliita huoltotöitä. Alkanut vituttaa se auton käyttö huollossa jo niin paljon että ihan senkin takia olen alkanut laiminlyödä ja pitkittää auton huoltoa. Kumpa olisi itsellä paikka missä esim. vaihdella öljyt, mutta eipä ole, perkele!
Jos siinä hommassa alkaa liian taitavaksi asiakaspalvelijaksi saa kokoajan riidellä laskun loppusummasta. Hyökköys on paras puolustus ja pieni vihamielisyys estää konfliktit edeltä!
Minä pidän autoa 11,7 e tuntipalkalla plus omakotitalo ja työpaikan vuokra-asunto siihen päälle. Miestä ei ole, maksan yksin kaiken.
Auton hajoaminen on sinkkunaisen elämässä aina katastrofi, korjaamoissa asiointi viimeiseen asti välteltävä asia. Siksi ajan aina supervarovasti. Muistakaa tämä, kun joudutte köröttelemään perässäni. "Taas siellä on nainen ratissa."