Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisia opettajia ei muka saisi kritisoida?

Vierailija
30.08.2025 |

Tuntuu että vähän jokainen sanoo aina "ömmömöö opettajat ovat hyviä, jos jossain ongelma niin järjestelmässä päläpälä"

Vähän sama toistuu Suomessa muissakin julkisen jutun hommissa. Poliiseja ei saisi kritisoida, sote-alan tyyppejä...

Tässä muutama vuosi sitten oli Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa suomalainen opettaja joka ei tiennyt missä on Harvard ja Oxford. :D

Nykyään kutosluokkalaiset saavat opettaa opettajille että montako sukupuolta on. Itse opin sukupuolten määrän jo viimeistään päiväkodissa. Oli tyttö- ja poikabakteereja.

Vuonna 2012 kun olin ylä-asteella, tietotekniikan tunnilla opettaja itse sanoi jotakuinkin niin että "kyllä te oppilaat osaatte itse paremmin" kun koodailtiin jotain lego-robotteja. Opettaja ei oikeasti itse osannut mitään. :D Nykyään kyseinen opettaja on samassa koulussa rehtori. :D

Että semmosta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä itse olet nykyään? Koodaavana rehtorina vai opettajia ja poliisia kritisoivana kotioletettuna? 

Vierailija
2/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on aina todella typerää.

Suomessa opettajien koulutustaso on kuitenkin todella korkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen ettei joku opettaja tiedä missä sijaitsee Harvard ja Oxford on aika pisara meressä.

Vierailija
4/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kritisointi kun menee yleistykseksi. Yhdestä tai kahdesta huonosta kokemuksesta ei puhuta yhtenä tai kahtena huonona kokemuksena, vaan kerrotaan miten suomalaiset opettajat/poliisit/sosiaalityöntekijät ovat sitä ja tätä. 

Sama tasoa kuin suomalaiset miehet/naiset ovat jonkun mukaan perseestä koska Tinderissä tuli vain huteja.