Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piski ruokakaupassa

Vierailija
30.08.2025 |

Tähänkö on tultu.Elukka ostoskärryissä ruokakaupassa.Ulisi niinkuin olisi ollut isompkin hätä ja jokuhan sillä oli kun uikutti, nainen roikkui kärryn päällä ja lääppi sitä eläintä, kai yritti rauhoitella.Mies teki ostoksia.

Kai siinä oli jokin näyttämisen halu tuoda rakki kauppaan, muutama ostos oli heillä et kenties mies olisi ne voinut hakea itse.

Samassa liikkeesä myyjä rapsutti kerran jonkun asiakkaan piskiä ja samantien jatkoi duunia....ei pessyt käsiä...

Kyllä ne pärjää kotona tai autossa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös kissa mukana aina kaupassa. Ollaan erottamattomia. Matkustetaan julkisilla päivittäin. Eipä ole tullut muuta kuin ihailua.

No kissa nyt onkin aivan eri juttu. Ne on kauniita, hiljaisia ja puhtaita. Ja älykkäitä.

Mielummin kissa kuin lapset tai koirat.

Kun kissa nuolee turkkiaan, ja kun sylki turkissa kuivuu, se leijuu ilmaan ja aiheuttaa allergisen reaktion niille jotka saavat allergisen reaktion kissan syljestä. Koirankin sylki voi aiheuttaa samanlaisen reaktion mutta koirat eivät yleensä nuole kuin genitaalejaan. 

Vierailija
42/49 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun vierestä katsellut kuinka into pinkeänä piski nassuttaa poronkakkaa tai ihmisenkin pohjoisesssa vaelluksella, niin siinä haluaa pitää otukseen etäisyyttä todellakin. Ei tarvitse tulla haistelemaan, nuolemaan ja tekemään tuttavuutta sen aterian jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien inhimillistäminen on mennyt liiallisuuksiin. Ennenvanhaan koiran saattoi jättää kotiin kauppareissun ajaksi, mutta nyt koirat kärsivät eroahdistuksesta ja eivät pysty olemaan yksin. Epäilen, että ne on ne koirien äidit kun kärsii, ei se koira itse. Koira olisi ihan mielellään vain koira, mutta nyt se on jonkun karvavauva ja siksi se joutuu pitämään mekkoa ja kulkemaan koirakärryissä joka paikkaan minne ihmislapsetkin saa viedä.

Vierailija
44/49 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhä eläin. Odotan kauhulla sitä päivää kun joudun leikkaus saliin ja kirurgilla on sylissä "terapia koira"

Ajattelepa vielä pitemmälle. Kirurgina on koira.

Ei ole mitenkään mahdoton ajatus kun miettii koiran arvoa mikä on nostettu ihmisen ohi.

Niinpä, mieti kun lapsi istuisi ostoskärryssä likaisilla kengillään elintarvikkeiden seassa, joista osa ehkä myös nostetaan takaisin hyllyyn.

Vierailija
45/49 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut koiraa, mutta ei suuremmin haittaa, jos kaupassa jollain on koira sellaisissa koirille tarkoitetuissa ostoskärryissä. Paljon epähygieenisempiä on ihmisten kakarat kurahaalareineen, vihreine räkäklimppeineen ja kumisaappaineen missä tahansa ostoskärryssä. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa, kun olen nähnyt tällaisen räkäkirnun pyyhkivän jätöksensä kurarukkaseen ja sillä samalla rukkasella sitten käpälöidään kaupassa kaikkea mahdollista.

Just katselin paikallisen (Tampere) uimahallin tiedotetta uimakoulusta ja siinä ihan oikeasti luki, että kakkavahingon sattuessa allas on kiinni x aikaa, eikä silloin ole tuntia. Ja sitten ihmiset kehtaa valittaa jostain koirasta uimarannalla. Koirat ei kakkaa järveen, eikä pissaa kaupassa myynnissä olevie n ostostarvikkeiden päälle. Kakarat tekee kaikkea tuota.

Ps. En normaalisti käytä lapsista sanaa kakara, mutta jos koirat on piskejä, rakkeja ja elukoita, niin sellaisten ihmisten kanssa puhuessa mulle lapset on kakaroita, pentuja tms.

Vierailija
46/49 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään palveluita, missä on koiria. Ruokakaupat, kahvilat ynnä muut kaupat jätän väliin, menköön nämä rakki-ihmiset sinne, minä en mene. Vien rahani paikkaan, missä on rakkikielto. 

S-ketjun ja Lidilin kaupoissa en koskaan nähnyt.

viikolla jus lähi s-markettiin yks nainen toi pienen koiran ja kulki vielä ovesta missä on selkeä kielto kyltti.

Missä se koira sitten oli. Kärryssä vai kulki hihnassa. Tuosta voisi ihan huomautttaa henkilökunnalle. K-kaupoissa mihin saa tuoda koiran, pitää sen koiran olla siihen tarkoitetussa kärryssä.

Kyseessä rakennus missä ei ole muuta kuin ruoka kauppa toi sen sisälle vaikka oli selkeästi merkattu ettei saa tuoda koiria sisälle. Katsoin pitkää ja pahasti.

Vierailija
47/49 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa työntelevät puudeleitaan koirien vaunuissa ihan kuin vauvanvaunut vaan vähän pienemmät ja pukevat niille nätit mekot. Mutta joo on tosiaan pikkukoiria. Olisi kiva nähdä joku snautseri "pikkuvauvana".

Kannattaiskohan meillä sellainen koiranvauvaliike, mitä Japanissa on?

Kyllä sille kysyntää tulee kun eka kirkko on muokattu koira temppeliksi.

Vierailija
48/49 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koirista pidänkin niin ei minustakaan kuulu kauppoihin. (paitsi opaskoirat tietysti) Kohta sinne varmaan tuodaan kissojakin ja sitten on asiakkailla hauskaa kun koirat jahtaavat niitä.pitkin hyllyjä.

Sama, pidän kyllä koirista. Minulla oli joskus itsellänikin, ennen astmaan sairastumista. Silti pitäisi olla jotain rajaa mihin niitä raahataan. Meidän lähi k-kaupassa on nykyään kahdet koirakärryt. Harvoin nykyään käyn siellä. Viimeksi joku pikku koira haukkui todella kimeällä äänellä. Oli epämielyttävää tehdä ostoksia. Tuollaisessa pienemässä kaupassa käytävät on kapeampia. Siinä ne koirulit sitten työntävät kuonoansa joka puolelle.

Minä olen käynyt koirani kanssa k supermarketissa istui ihan hiljaa koko reissun. Ja kyllä olisin käänty

Vaikka olen 100% kissa ihminen niin on paikkoja mihin en halua kissoja ja yksi on ruokakauppa toinen on pöytä tasot missä käsitellään ruokaa.

Vierailija
49/49 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhä eläin. Odotan kauhulla sitä päivää kun joudun leikkaus saliin ja kirurgilla on sylissä "terapia koira"

Ajattelepa vielä pitemmälle. Kirurgina on koira.

Ei ole mitenkään mahdoton ajatus kun miettii koiran arvoa mikä on nostettu ihmisen ohi.

Niinpä, mieti kun lapsi istuisi ostoskärryssä likaisilla kengillään elintarvikkeiden seassa, joista osa ehkä myös nostetaan takaisin hyllyyn.

Katsoppa uudelleen miten lapsi istuu ostoskärryissä ellei häntä ole sinne väärin laitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi