Missä on Donald Trump? J.D. Vancelta erikoinen lausunto
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011462132.html
Sosiaalisessa mediassa jylläävät huhut Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin muutaman päivän kestäneestä hiljaiselosta.
Kommentit (56)
Trump on kehityskeskustelussa Putinin kanssa.
Maailma on askeleen lähempänä parempia aikoja.
Onhan hän toki höläyttelyn ja huomionhaun nro 1, mutta nyt voitaisiin olla ihan tyytyväisiä, kun on hetken hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja testasi eilen häneltä tuliaisiksi saamiaan Novi Tchok -kalsareita. Viimeisintä huutoa suoraan Moskovasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän toki höläyttelyn ja huomionhaun nro 1, mutta nyt voitaisiin olla ihan tyytyväisiä, kun on hetken hiljaa.
Joo ei ole ikävä. AP:lla vissiin on.
Jossain hoidossa. Käden selkämyksessä iso mustelma joka tulee joskus kun laitetaan iv- kanyyli lääkkeen tiputusta varten. Itse olin hyvä laittamaan, eikä tullut koskaan mustelmia. T. Konkari esh
Vierailija kirjoitti:
Jossain hoidossa. Käden selkämyksessä iso mustelma joka tulee joskus kun laitetaan iv- kanyyli lääkkeen tiputusta varten. Itse olin hyvä laittamaan, eikä tullut koskaan mustelmia. T. Konkari esh
Mutta miksi kanyyli laitetaan kämmenselkään eikä kyynärtaipeeseen, jolloin jäljet saisi hihan peittoon. Vielä kun mustelma sutataan tökerösti meikkivoiteella ikäänkuin asia haluttaisiinkin tuoda hiukan kiertäen julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi kanyyli laitetaan kämmenselkään eikä kyynärtaipeeseen, jolloin jäljet saisi hihan peittoon. Vielä kun mustelma sutataan tökerösti meikkivoiteella ikäänkuin asia haluttaisiinkin tuoda hiukan kiertäen julki.
Ehkä kyynärtaipeet olivat jo niin reikäiset?
T. Ei sh
Maailma kiittää jokaisesta päivästä kun trump ei ole hajottamassa kaikkea mihin koskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja testasi eilen häneltä tuliaisiksi saamiaan Novi Tchok -kalsareita. Viimeisintä huutoa suoraan Moskovasta.
Kumpa olisikin noin.
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetissä se on..
Sielläpä, toivon niin
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetissä se on..
Toivottavasti juuri siellä ja ei tule enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vancesta en odota mitään hyvää.
Ehkä se viimein laitettiin lukkojen taakse minne kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vancesta en odota mitään hyvää.
Samanlainen tyhjäpää kuin trump, mutta ehkä ei yhtä pahasti persoonallisuushäiriöinen.
Kultuurimaxrsilaiset joko tulee vallankumous?Vance onneksi ei voi sietää näitä.Harrisin idiotilta vietiin onneksi turva.Maksaa pirusti hullujen epädemokraattien suojelu.
Jokohan sillä henki pihisee kurkusta kuin höyryveturilla?