Missä on Donald Trump? J.D. Vancelta erikoinen lausunto
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011462132.html
Sosiaalisessa mediassa jylläävät huhut Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin muutaman päivän kestäneestä hiljaiselosta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on askeleen lähempänä parempia aikoja.
Vancesta en odota mitään hyvää.
Samanlainen tyhjäpää kuin trump, mutta ehkä ei yhtä pahasti persoonallisuushäiriöinen.
Narsisti kun pääsee valtaan niin se kilahtaa saman tien. Meno tulee olemaan aivan yhtä hullua meikkipojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vancesta en odota mitään hyvää.
Samanlainen tyhjäpää kuin trump, mutta ehkä ei yhtä pahasti persoonallisuushäiriöinen.
Narsisti kun pääsee valtaan niin se kilahtaa saman tien. Meno tulee olemaan aivan yhtä hullua meikkipojan kanssa.
Vance on kyllä hirveä. Ei kovin älykäs mutta hänellä on sitten tiimi joka puhkuu pahuutta. Stephen Miller😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain hoidossa. Käden selkämyksessä iso mustelma joka tulee joskus kun laitetaan iv- kanyyli lääkkeen tiputusta varten. Itse olin hyvä laittamaan, eikä tullut koskaan mustelmia. T. Konkari esh
Olin kanssa aikanaan hoidossa pari päivää mutta ei tullut mustelmia. Voi tietty johtua siitäkin että olin vähintään 50 vuotta nuorempi kuin trumppi.
Mustelma tulee helpommin jos ihmisellä on vertaohentava lääkitys ( jopa aspiriini riittää) ja on lisäksi ikää. Olen nähnyt lukuisia.
Vance tulee olemaan pahempi. Siinä missä Trump on vain ja ainoastaan itseään ajatteleva Pelle Hermanni, Vance on kuin keskitysleirin lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
En olisi siitä niin varma. Vance on vielä kovemman luokan fasisti ja hän on nuori. Trump oli ehkä vasta alku.
Vierailija kirjoitti:
Vance tulee olemaan pahempi. Siinä missä Trump on vain ja ainoastaan itseään ajatteleva Pelle Hermanni, Vance on kuin keskitysleirin lääkäri.
Tämä.
Meikkipoika pistää uutta vaihdetta pykälään ja se on meille huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös muutkin suurmiehet ole leikkineet näitä kadoksissa leikkejä silloin tällöin?
Tosin jos oikeasti poissa kuvioista edes hetkellisesti, niin menettää taatusti asemansa.
Mutta onko tilalle tulija sen parempi? USAn kaltainen maa ei ole ilman johtajaa päiväkaudet joten luulen Trumpin lomailevan.
Kalenterissakaan ei ole menoja, varmaan sovittu näin jo aikoja sitten.
Tämä fakta on ihmisiltä jäänyt huomaamatta. Kalenterissa ei ole merkintöjä, on juhlaviikonloppu. Trump on lomalla.
On golfaamassa, kuvattu matkalla golfaamaan tänään.
Eiköhän nämä ole samaa sarjaa kuin ne Putinin syövät on olleet. Eli tulee takaisin. Liekö jossakin hoidoissa tms, mutta tuskin kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vertaus. Tosin Trumppikin on jo saanut USA:n demokratian katkolle, median ja oikeuslaitoksen peukun alle, armeijan kadulle jne. Ei Pelle Hermanni tuohon pysty.
Tumpin kultakoristeet Ovalsalissa on muovia, rautakaupasta ostettua rihkamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ikävöi Trumpia. Kuinka söpöä.
Niinpä. He tarvitsevat vahvan isännän ohjausta. Ovat kuin pikkulapsia.
Oikeistohan se huutaa vahvaa johtajaa. Ei haittaa vaikka on harhaan johtaja kuten putte ja oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Tumpin kultakoristeet Ovalsalissa on muovia, rautakaupasta ostettua rihkamaa
jep, feikki tyyppi on kiiltävä feikin perään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdennakoisyys-hammentaa-trumpin-va…
pääseekö tänään pois sairaalasta... kaikki tiet suljettu erääseen sairaalaan,
https://x.com/YourAnonCentral/status/1962731924780405185?ref_src=twsrc%…
Kun suonta ei heti löydy niin useampi ronkkiminen saa tuon näköistä jälkeä. Kokemusta on