Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin töihin kilttinä empaatikkona?

Vierailija
30.08.2025 |

mihin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
22/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja

Tuossa ammatissa sitä vasta saakin paskaa niskaansa. Ja aikataulut on monesti sellaiset, että joudut käyttämään omaa aikaasi jotta työt tulee tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja

Tuossa ammatissa sitä vasta saakin paskaa niskaansa. Ja aikataulut on monesti sellaiset, että joudut käyttämään omaa aikaasi jotta työt tulee tehtyä.

Minulle sitten kai sattunut todella hyvä siivousfirma sitten.

Vierailija
24/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tulikin jo tukku ehdotuksia,

vaikka osa satiirilla.

En lisää mitään, 

sinun uniikki elämäsi.

Olet kapellimestari,

komennat universumia.

Käytä äänioikeuttasi.

Vierailija
25/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kaltaisille löydy töitä kun aina tulee joku ongelma mistä pahoitat mielesi ja sen takia saikutat viikosta toiseen. Ei sinun kaltaisia yksikertaisesti kannata palkata kun sinusta tulee reilusti enemmän kustannuksia kuin mitä tuot rahaa taloon. Työnteko ei ole nykypäivänä hyväntekeväisyyttä jota vähän harrastellaan silloin tällöin. Töissä tehdä töitä eikö työmaalle tulla hengailemaan

Vierailija
26/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkinnut jotain siivousalaa. Olen luonteeltani hiljainen,ujo ja mulla on todettu estynyt persoona. Vapaa-ajallan teen taidetta ja olen hyväkin siinä. Kiva selata kaikkia työhakemuksia kun kaikissa vaaditaan että on ulospäinsuuntaunut, sosiaalienn, hyvät tiimitaidot yms :D

Vierailija
27/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun kaltaisille löydy töitä kun aina tulee joku ongelma mistä pahoitat mielesi ja sen takia saikutat viikosta toiseen. Ei sinun kaltaisia yksikertaisesti kannata palkata kun sinusta tulee reilusti enemmän kustannuksia kuin mitä tuot rahaa taloon. Työnteko ei ole nykypäivänä hyväntekeväisyyttä jota vähän harrastellaan silloin tällöin. Töissä tehdä töitä eikö työmaalle tulla hengailemaan

Miksi suurin osa sitten vain rupattelee ja kiusaa työpaikoilla? Kun koittaa tehdä rauhassa töitä , joku narsisisti tulee nälvimään. Kun haluaisin vain tehdä omissa oloissa työt. Olen eri mieltä että työpaikka ei nykyään ole enää vain työpaikka vaan joku missä voi seurustella tiimikavereiden kanssa.

Vierailija
28/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole tulossa minun työpaikalle kun ei tuommoista erityisherkkaa kaikesta pillittävää ja vollottavaa jaksa työkaverina mitenkään kun joutuu kävelemään  koko ajan nii  sanotusti munakuorilla ettei vaan tämä erityisherkkö empaatikko pahoita mieltään. Parikertaa sen kokenut niin hirveämpää ja kauheampaa työkaveria ei ole olemassakaan

Empstialla ja erityisherkällä ei välttämättä ole juuri mitään yhteistä. 

Sinkkumies

Vierailija
29/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole tulossa minun työpaikalle kun ei tuommoista erityisherkkaa kaikesta pillittävää ja vollottavaa jaksa työkaverina mitenkään kun joutuu kävelemään  koko ajan nii  sanotusti munakuorilla ettei vaan tämä erityisherkkö empaatikko pahoita mieltään. Parikertaa sen kokenut niin hirveämpää ja kauheampaa työkaveria ei ole olemassakaan

Empstialla ja erityisherkällä ei välttämättä ole juuri mitään yhteistä. 

Tämä! 

Sinkkumies

Vierailija
30/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Kirjoita kirjoja. Pieni nettikauppa. Muualla jyrätään, ellei sitten vaan kokeile jotain.

Vierailija
31/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munattomana miehenä muttaisin pallit pilluksi ja alkaisin myymään itseäni.

Vierailija
32/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea kirjoittamaan lasten kirjoja. 

Vierailija
33/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä.

Vierailija
34/39 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
35/39 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti, sairaanhoitajs

Vierailija
36/39 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli moni siivooja empaatikko

Vierailija
37/39 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jossa saat olla yksin tai pienessä tiimissä. Eläinten kanssa? Päiväkodissa pienessä ryhmässä? Kahvilassa? Maalarina? Ihan mitä tahansa mistä itse tykkäät.

Olin aikoinaan itsekin ujo, mutta asiakaspalvelutyössä ollut jo useamman vuoden. Teen myös sivussa pieniä hommia, käyn tuuraamassa päiväkodissa, maalaan yms. Teen asioita jotka tuntuvat itsestäni hyvältä, sanoi kuka mitä tahansa. 😁 Joskus joku sanonut että pitäisi mennä ns. aikuisten töihin, eli heidän mielestä ilmeisesti tylsään 8-16 duuniin jossa sekoaa pää.

Vierailija
38/39 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vartijan, poliisin tai portsarin uraa.

Siinä se empatia karisee aika äkkiä ja tervehdyt empatiasta, jollet nyt sitten tee i-murhaa.

Vierailija
39/39 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovalla alalla.