Musta on tehty kaksi huoli-ilmoa mutta hähää vaihdoin puhelinnumeroa
Ei niitä sossuja kiinnosta ovelle tulla eikä ne nyt saa mua kiinni.
Kommentit (5)
Minäkin vaihdoin puhelinnumeroa kun minut r aiskannut mies alkoi usuttamaan toistuvasti viranomaisia kimppuuni. Sukulaisilta tuli noottia myös, sillä heidän mielestään minun olisi pitänyt alistua miehelle.
Eipä ole yhtäkään näistä ongelmista enää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaihdoin puhelinnumeroa kun minut r aiskannut mies alkoi usuttamaan toistuvasti viranomaisia kimppuuni. Sukulaisilta tuli noottia myös, sillä heidän mielestään minun olisi pitänyt alistua miehelle.
Palstavajakin fiksu kommentti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavajakin fiksu kommentti...
Mutta se on ihan totta että sossut soittelevat mitä ihmeellisimpiin aikoihin ja purkavat miehen sekä omaa pahaa oloaan äitiin. Heille kun tulee joku mystinen huoli keksimistään psykooseista niin kohteena on kukapa muukaan kuin nainen ja äiti, tämän yhteiskunnan syntipukki ja sylkykuppi.
Hyvä! Toimi niin mutta älä myöskään ota vastaan Kela tukia! Pysy ihan yhteiskunnan tukien ulkopuolella.
0/5