Äänestätkö Perus Suomalaisia seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Muuttuiko mielesi jompaan kumpaan suuntaan Keskisarjan lausunnon takia? Ja kumpaan?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Jos surkea Orpo jatkaa Kokoomuksen johdossa, menee ääneni persuille: Ei kiitos hyvesignaloinnille, ei kiitos hamas-lapsille maassa, jonka omat lapset eivät pääse hoitoon, ei kiitos pöyristymiselle maahan muutosta keskustelemisesta, ei kiitos rikkaiden kavereiden rahoittamiselle, tunnin juna -hölmöläistouhuille Ruisrock-korruptiolle ja nahjusmaiselle nöyristelylle punavihereiden edessä.
Kaikki hallituspuolueet siunaa nuo samat asiat, ihan koska ovat hallituksessa.
Persujen kannatus? Ei sitä muualla olekaan kuin tällä palstalla. Persujen kannatus on tällä hetkellä vain 7%, onneksi!
Persujen epätoivo on niin lutuista. Masinoidaan kannatuskyselu vauvapalstalle ja koko puolueen voimin kommentoidaan ja peukutetaan. Ha ha haaa.
Vierailija kirjoitti:
Persujen epätoivo on niin lutuista. Masinoidaan kannatuskyselu vauvapalstalle ja koko puolueen voimin kommentoidaan ja peukutetaan. Ha ha haaa.
Mä en ole persu. Halusin näyttää kuinka persuvoittoinen tän palstan seuraajakunta on. Nakki meni kuin häkä kansaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettiin tällä ketjulla, että persut on vallanneet palstan. ap.
ps: vielä kriittisemmin pitää lukea näitä aloituksia
Sama suomeksi... Viikonloppuisin täällä palstalla on TYÖNtekijöitä ei tukien kuittaajia.
Niin ihmisethän ei tee töitä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kaikki paikat on kiinni vain palsta auki. sama
Tuo nyt vaan tarkoitti että viikolla pelkästään Persujen haukkujia, nyt vassari pahoitti mielensä kun viikonloppuna täällä enempi työssä kävijöitä, joihin ei persujen tukileikkaukset kolahda.
Niin. Aion jälleen äänestää Persuja.
Olen ollut ikäni liikkuva äänestäjä ja olen äänestänyt monta kertaa myös sdp:n ehdokkaita. Nyt en vuosiin, enkä varmaan enää äänestä sen puolueen ehdokkaita. Meni ns maku "naishallituksen myötä". Ja vihreitä en ole koskaan äänestänyt, olisi kauhistus , samaa genreä on vasemmisto. Kristillisiä, perussuomalisia ja keskustaa eniten. Voisin äänestää jälleen keskustaa mutta jos ottavat Soinin niin ehdoton ei. Saa nähdä sitten. t Nainen 77v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettiin tällä ketjulla, että persut on vallanneet palstan. ap.
ps: vielä kriittisemmin pitää lukea näitä aloituksia
Sama suomeksi... Viikonloppuisin täällä palstalla on TYÖNtekijöitä ei tukien kuittaajia.
Niin ihmisethän ei tee töitä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kaikki paikat on kiinni vain palsta auki. sama
Tuo nyt vaan tarkoitti että viikolla pelkästään Persujen haukkujia, nyt vassari pahoitti mielensä kun viikonloppuna täällä enempi työssä kävijöitä, joihin ei persujen tukileikkaukset kolahda.
Niin. Aion jälleen äänestää Persuja.
Ja ilmeisesti tämä maa nyt pidetäänkin persujen ' työnteolla' pystyssä? No se selittääkin miksi maan talous on kuralla ja joudutaan kiristämään tuista. Persujen 'tekemiset onkin kuin tikun ristiin pistäisi.
Ilman muuta äänestän. Ainoa järkevän ihmisen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla ei ole varaa persujen talouspolitiikkaan.
Minulla tulot vaan kasvavat ja kulut pienenevät,siis kyllä.
Purran ajamaa talouspolitiikkaa en pidä kaikilta osin viisaana, mutta holtiton mamutus on tuhoamassa koko Suomen joten PS on valintani äänestyskopissa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sdp!!!!🥰
Höntti!
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetken tilanne, että persut saavat yli 70 kansanedustajaa tuolla 37,5% kannatuksella. Voi mennä 80:kin rikki.
😄😄😄
Tietenkin äänestän persuja, Suomen ainoa toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tosiasia on, että Suomeen saapuvat ihmiset ovat terveitä ja normaalipainoisia, kun taas suomalaisista miehistä ja naisista yli puolet ovat ylipainoisia. Terveet normaalipainoiset ihmiset perustavat perheitä, kun taas kantasuomalaisten ylipainoisten ihmisten syntyvyys laskee. Me tarvitsemme tervettä syntyvyyttä. Nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tilastollisia faktoja.
Aivan kuin aatun oppikirjoista.
Ei. Hänen kirjoittamansa on BIOLOGINEN FAKTA.
Toivoisin suomalaisten syntyvyyden nousevan. Syntyvyys ei muutu muita syyttelemällä.
Suomalaisten syntyvyyden nousua toivoo moni muukin. Kerrotko siis kaikki toimenpiteet mitä nykyinen hallitus on tehnyt syntyvyyden lisäämiseksi Suomessa?
Minä EN äänestä persuja, demareita, kristillisiä tai vihreitä. En tiedä vielä, mitä puoluetta jäljelle jääneistä kannatan.
Kyllä tietenkin. Olen heikkotasoinen ja työtön, koulutusta ei ole. Minusta on ihanaa kun työttömyystukiani pienennettiin ja voin kaupasta ostaa enää koiranmakkaraa ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi äänestää persuja, koska se puolue on kovinkin heikkolaatuinen.
Mitä tarkoitat, onhan niillä Tavio, Mäkelä, Juuso ja Junnila... Keskisarja on sieltä paremmasta päästä, tohtorismies sentään.
Juusosta oikein loistaa älyn valo.
Kyllä Krista Kiuru on senään älykäs inehmo Juusoon verrattuna.
Kiuru on saaatananpalvoja. Sekö tekee hänestä mielestäsi älykkään?👹👺
Jos surkea Orpo jatkaa Kokoomuksen johdossa, menee ääneni persuille: Ei kiitos hyvesignaloinnille, ei kiitos hamas-lapsille maassa, jonka omat lapset eivät pääse hoitoon, ei kiitos pöyristymiselle maahan muutosta keskustelemisesta, ei kiitos rikkaiden kavereiden rahoittamiselle, tunnin juna -hölmöläistouhuille Ruisrock-korruptiolle ja nahjusmaiselle nöyristelylle punavihereiden edessä.