Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako iän myötä "lapsellinen" uskollisuus ja mustasukkaisuus jo naurattaa?

Vierailija
30.08.2025 |

Itse ollemme näin vanhentuneena parina huomanneet että yhä vapaantuneemmin pystyy puhumaan a) nuoruuden seksikokemuksista ja b) jopa joskus sattuneista vieraissakäymisisitä. 

Oleellista kysymyksessäni on, että onko muilla samoja kokemuksia että jos puolisio olisi paljastanut jotakin 20-40 vuotiaana niin herne nokkaan, mutta nykyisin ihan sama ja vaan naurattaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En muodosta tunnesidettä kuviin. Elävällä ihmisellä en kuitenkaan halua masturboida. Mutta tämä on vain minun kokemukseni, ymmärrän, että joku muu ei koe seksiä sen merkityksellisempänä kuin muukaan kehontoiminto vaikken itse osaa kokea niin."

Elävällä ihmisellä masturbointi on paljon mukavampaa kuin omalla kädellä masturbointi. Ja siinähän saattaa kumpikin osapuoli olla ns. samalla asialla. Win-win. Matalalibidoiset eivät ymmärrä korkealibidoisten maailmaa. Ainoa mitä he yleensä keksivät on, että paljon seksiä eri ihmisten kanssa haluavalla täytyy olla matala itsetunto tms. Sanoisin, että vieraiden kanssa seksiä harrastaessa pitää itsetunto kunnossa ja tietää mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi