Kuka maksaa maahanmuuton kustannukset??
Kommentit (74)
Kuka maksaa pohjoiskarjalaisten aiheuttamat kustannukset, kun yrittäjyys eikä muutto töiden perässä maistu?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja.
Ap on työtön luuseri joten ei voi osallistua maksutalkoisiin.
Ei kukaan, velkaa vaan otetaan lisää. Suomen velka on jo niin suuri että on itsestään selvää ettei sitä tulla ikinä maksamaan pois.
Velkarahalla niitä on makseltu jo vuosikymmenet, en tiedä kuka ne velat maksaa ja milloin. En ainakaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko viehrvasemmisto maksaa enemmän veroja agendansa rahoittamiseksi? Veroilmoitukseen voisi laittaa rastin, että haluaa maksaa ylimääräistä maahanmuuton rahoittamiseksi.
Asun Uudellamaalla. Voisinko valita, että maksamani verorahat pysyvät 100% oman maakuntani sisällä? Maakuntien elättäminen voi jäädä niiden vastuulle, jotka kokevat asian tärkeäksi. En halua rahoittaa jotain jänkhän polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käyvä suomalainen.
Eli toisin sanoen ruuhka-Suomessa asuvat suomalaiset.
Kuka maksaa ylipäätään mitään. Ihan päin helvettiä menny Persujen agenda.
Miehet tietysti koska naiset eivät ole nettoveronmaksajia.
En minä ainakaan. Minä järjestin asiani niin, etten maksa veroja Suomeen.
Suosittelen samaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä demareita, niin kauhukuvasi toteutuu.
perssaastalla täys paniikki päällä, kannatus matala ja laskee kokoajan mitä enemmän junttipaskat mölisee ma muista
Ainakin ennen maastamuuttaja ja maahanmuuttaja on ihan itse kustantanut muuttonsa ja elämänsä.
Vai yrittääkö ap nyt herättää keskustelua jostain muusta kuin työperäisestä maahanmuutosta?
Ameriikan Yhdysvallat on rakennettu maahanmuuttajilla - ja jos ollaan rehellisiä, myös maahan pakkomuutetuilla.
Vierailija kirjoitti:
900000€ per maahan muuttaja maksaa jokainen veronmaksaja Suomessa, ei ihmekään, että meiltä on rahat loppu!
Meistä jokainen maksaa valtiolle sen 900000. Veroilla maksamme takaisin. Niin se pyörii, ja mmaahanmmuuttajat tuovat yhtä paljon kuin vievätkin ihan niin kuin me muutkin.
Siis mikä kysymys? Veronmaksajat, verotuloista valtio käyttää niihin ja ottamalla ulkomaanvelkaa. Joita veronmaksajat sitten lyhentää sukupolvesta toiseen.
Ap maksaa yksin kaikki. Maksat maahanmuuton lisäksi terveydenhuollon, koulutuksen, eläkkeet, infrastruktuurin, armeijan, poliisin ja päivähoidon meille kaikille. Näin se on, deal with it.
Olemme kiitollisia. Kiitos.
Tää kysymys ei oo retorinen. AP on oikeasti niin vi tun tyhmä ettei tiedä edes perusteita kuinka valtiontalous toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
900000€ per maahan muuttaja maksaa jokainen veronmaksaja Suomessa, ei ihmekään, että meiltä on rahat loppu!
Meistä jokainen maksaa valtiolle sen 900000. Veroilla maksamme takaisin. Niin se pyörii, ja mmaahanmmuuttajat tuovat yhtä paljon kuin vievätkin ihan niin kuin me muutkin.
Köh, mitä tuovat jos kerta päätyvät vankiloihin r aiskaamalla jne?
Päädyithän sinäkin vankilaan r aiskaamalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ennen maastamuuttaja ja maahanmuuttaja on ihan itse kustantanut muuttonsa ja elämänsä.
Vai yrittääkö ap nyt herättää keskustelua jostain muusta kuin työperäisestä maahanmuutosta?
Ameriikan Yhdysvallat on rakennettu maahanmuuttajilla - ja jos ollaan rehellisiä, myös maahan pakkomuutetuilla.
m-mutku ap:lle sanottiin netissä ettei ma muista kukaan tee töitä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Muslimi=raiskaaja terroristi
Ap = raiskaaja terroristi
Aloittaja.