Mulla on tapana testata itkeekö mies mun perään
Ja jos niin sitten haluan olla sen kanssa. Luulin jo että menetin ton yhden mutta se onneksi tajusi alkaa itkeä perään niin tästä voi vielä tulla jotain.
Kommentit (47)
Se on oikeastaan sellaista hylätyksi tulemisen pelkoa että jos minä hylkään ensin niin sitten mua ei voi hylätä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan sellaista hylätyksi tulemisen pelkoa että jos minä hylkään ensin niin sitten mua ei voi hylätä.
Ap
Millainen on tuo mies
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääasia että jäät yksin, iha sama miten sut jätetään.
mullas onkin tapan test et vääntääkse tortut ku ravaa mun peräs. tietää si et hanki oma huussi.
Kuulostat ihan yhdeltä mieheltä. Oli ahdistavaa, oli pakko katkaista kaikki siteet häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toiset "käsittelee" omat traumansa noin. Itse oon käsitellyt omani sillä tavalla että sitkeästi vaan kestän kivun. Enkä koskaan aiheuta hylkäämiskokemuksia muille. Oma itsetunto pysyy siten vahvana koska en itke kenenkään miehen perään vaikka kuinka tekisi mieli ja en myöskään aiheuta kenellekään kipua vaan aina hoidan tilanteet huolellisesti. Eli et oikeasti pysty lukemaan mitään siitä itketäänkö sun perään vai ei. Ihminen voi olla niin vahva että päättää ettei itke, mutta ei myöskään olisi hylännyt. Oma häviösi.
Haista viddu ja hyvä ko painut helevettii täältä