Suositelkaa hyviä ja kestäviä läppäreitä työkäyttöön
Vanha kone alkanut nyt hidastelemaan 5 vuoden jälkeen, ilmiantakaa hyviä vaihtoehtoja. Ei tarvitse päästä kuuhun, kunhan akku kestäisi +5 tuntia ilman laturia ja pystyy multitaskaamaan MS Officea ilman, että tarvitsee odotella pitkiä sekunteja
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä budjettia mutta itse pidän MacBook Airista, kaikki M2 ylöspäin ovat oikein toimivia ja pysyvät käyttökelpoisena vielä monia vuosia. M1 huhuttu, että kestäisi enää 3 vuotta ennen kuin alkaa päivitykset loppumaan.
Tietysti jos se 2-4 vuotta riittää käyttöiäksi niin miksi ei M1
Heitä irtorahaa minullekin! Onhan sulla Pemari?
Mulla kotikoneena 14 vuotias MacBook Pro, työkoneena HP. Jotenkin työkoneena tykkään tosta HP:sta enemmän. Siinä on myös kiva muotoilu.
Merkistä ei niin väliä mutta yli tonnin saat pulittaa toimivasta ja kestävästä työkoneesta.
Omani on pyörinyt hintaluokassa 2-3t mutta niissä onkin ollut nopea prossu ja enemmän muistia mitä perus MS käyttäjä tarvitsee.
En tiedä budjettia mutta itse pidän MacBook Airista, kaikki M2 ylöspäin ovat oikein toimivia ja pysyvät käyttökelpoisena vielä monia vuosia. M1 huhuttu, että kestäisi enää 3 vuotta ennen kuin alkaa päivitykset loppumaan.
Tietysti jos se 2-4 vuotta riittää käyttöiäksi niin miksi ei M1