Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että puoliso esim wc käynnin jälkeen

Vierailija
30.08.2025 |

tulee nostamaan housut keittiöön siihen sinun silmien eteen.  Meillä näin on kumppani toiminut ikuisuuden ja kun nyt vihdoin asiasta huomautin, että voisko pukea muualla, niin suuttui. Sanoi, että hän vaan laittoi paitaa housuihin. Siinä siis räplätään housuja, jotka on puoliksi nostettu, ylös asti ja vedellään vetoketjua kiinni ja vyötä kinni ja sitten vielä otetaan vetoketju auki ja tungetaan paitaa housuihin ja housuja ylös ja vetoketjua kiinni ja vyötä kiinni . 

Tätä siis saataa tapahtua, vaikka meillä olisi nuorison kavereita käymässä :(

Tää ei ole provo, eikä kumppani ole tätä aina tehnyt, vaan jossain vaiheessa tämä käytös on alkanut. 

Joten turhat huutelut pois, että "miksi otit tuollaisen ihminen" jne.

Haluan vaan tietää, että onko olemassa muitakin, jotka toimii noin???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
2/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä onneksi oma mies kulje paita housuissa, mutta oottekin vissiin iäkkäitä

Vierailija
4/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa se on enää huomauttaa,jos toiminut noin ikuisuuden,eli tyyliin ihan lapsuudesta asti. Noin pinttyneitä tapoja voi olla hankala muuttaa ja varsinkin kotona,kun omassa kodissa pitäs pystyä olemaan sellainen kun on.

Vierailija
5/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissa voi tehdä noin.

Vierailija
6/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessa-asioinnin jälkeen tulee mieheni ihan täysissä pukeissa paikalle. Ja toki itsekin oli nuorisoa paikalla tai ei.

Mutta e tuo niin pahalle kuulosta, että laittaisin sen perinteisen "jätä se sika"- kommentin.

Vierailija
7/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementian ensioireita tuollainen sosiaalisesti epäasiallinen käyttäytyminen. 

Vierailija
8/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehu sitä niinkuin pikkulasta, ai miten hienosti puettu, hyvin onnistuit.....jos vaikka itse huomaisi hönöytensä

Vierailija
9/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa se on enää huomauttaa,jos toiminut noin ikuisuuden,eli tyyliin ihan lapsuudesta asti. Noin pinttyneitä tapoja voi olla hankala muuttaa ja varsinkin kotona,kun omassa kodissa pitäs pystyä olemaan sellainen kun on.

No en tiedä onko lapsena tehnyt, mutta ei se sitä silloin tenhyt, kun on alettu yhdessä olemaan, eikä  muistini mukaan  silloinkaan, kun lapset on olleet pieniä, mutta varmaan aloittanut jossain vaiheessa, kun nuoriso on muuttanut pois. Nyt saattaa olla vävyä kylässä ja tämä tulee pukemaan housujaan siihen keittiöön.

Minusta tuo on outoa, eikö niitä housuja voi nostaa siellä vessassa? Onko liikaa vaadittu?

Vierailija
10/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä onneksi oma mies kulje paita housuissa, mutta oottekin vissiin iäkkäitä

No tämäkin vielä. Oot kyllä ihan oikeassa. 

ap

Vierailija
11/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, jos minun pitää ruokapöydässä katsoa, kun toinen kiskoo housujaan ylös ja vetelee vetoketjua kiinni KEITTIÖSSÄ, kun tulee vessasta. En tiedä tulisiko sitten olohuoneeseen niitä housuja pukemaan, jos sattuisin olemaan siellä. 

Lohdutta kyllä vähän, kun tämä ongelma näyttää ihmisiä nauravan, vaikka oikeasti aika härskin näköistä onkin. 

ap

Vierailija
12/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dementian ensioireita tuollainen sosiaalisesti epäasiallinen käyttäytyminen. 

Apua! Tää se vielä puuttuisikin :(

ap

Vierailija
13/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehu sitä niinkuin pikkulasta, ai miten hienosti puettu, hyvin onnistuit.....jos vaikka itse huomaisi hönöytensä

Kumppani ei kestä tuollaista huumoria. Suuttusi takuulla :D

ap

Vierailija
14/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän pääni pantiksi, että ko mies ei pese käsiään wc:ssä käynnin jälkeen. Kusee ja pinkasee ulos housut puolitangossa ja pukeutuu loppuun asti keittiössä. Yök. 

Vierailija
15/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän pääni pantiksi, että ko mies ei pese käsiään wc:ssä käynnin jälkeen. Kusee ja pinkasee ulos housut puolitangossa ja pukeutuu loppuun asti keittiössä. Yök. 

Menee varmaan samantien jääkaapille tai kahvipannulle... 🤢

Vierailija
16/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan elänyt tavallista perhe-elämää vai miten sinä et tiedä, miten tavallisissa normaaleissa perheissä toimitaan?

Jos käytös on nyt muuttunut aikaisemmasta, ei mitenkään turha epäillä dementiaa.

Vierailija
17/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä teki tätä, ei pessyt käsiään wc-käynnin jälkeen. Kun pidin saarnan, että vaikka kävisit vessassa vain katsomassa kuvaasi peilistä, peset kädet sieltä lähtiessäsi, alkoi pestä, ainakin kun olin itse kotona..  Mutta kesällä, kun auttoi minua parissa asiassa, huomasin että pesut onkin unohtuneet, samoin näemmä vessan vetäminen 🤢 Hyi saakeli, sanonpahan vaan! 

Vierailija
18/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotain älykkyydestä jos paidan päälläpitotyyli on jokin määräävä tekijä.

Paitaa voi pitää housuissa tai poissa housuista. Pitääkö joku muka puvun kanssa paitaa housujen päällä ja sitten vielä puvuntakkia?

Toisaalta, eipä täällä äly loista.

Vierailija
19/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan elänyt tavallista perhe-elämää vai miten sinä et tiedä, miten tavallisissa normaaleissa perheissä toimitaan?

Jos käytös on nyt muuttunut aikaisemmasta, ei mitenkään turha epäillä dementiaa.

Tavallista ja tavallista... mikä on tavallista. Ihmisillä on erilaisia tapoja  ja ne kaikki voi olla "normaaleja". Toki tiedostan, että niitä housuja ei tarvii tulla nostamaan sinne keittiöön, eikä kukaan muu ole koskaan noin tehnytkään, mutta mietin vaan, että tekeekö joku muukin noin, vai vaan tää meidän kotona elävä yksilö. 

Luultavasti siis kukaan muu ei tee noin.

Täällä sitä on tehty joitakin vuosia luulen, mutta vaikea miettiä aikaa taaksepäin, että tarkkaan muistaisi, koska kyseinen tapa on alkanut.

Jo joku epäili, että mies (sanottakoon se nyt, että kyseessä on mies, koska kaikki sen arvasi) ei pese käsiään vessareissulla, mutta kyllä hän pesee. Silti pakko myöntää, että käsienpesu ei ole hänen vahvuutensa, vaan se on hyvin pikainen toimitus. toisaalta itse olen terveydenhuolloissa töissä ja käsienpuunaaminen on jatkuvaa ja perusteellista joten voi lla, että mies pesee ns tavallisesti ja itse tehostetusti.

Mutta voihan se olla jotakin dementia alkuoireita. 

Vierailija
20/20 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, jos minun pitää ruokapöydässä katsoa, kun toinen kiskoo housujaan ylös ja vetelee vetoketjua kiinni KEITTIÖSSÄ, kun tulee vessasta. En tiedä tulisiko sitten olohuoneeseen niitä housuja pukemaan, jos sattuisin olemaan siellä. 

Lohdutta kyllä vähän, kun tämä ongelma näyttää ihmisiä nauravan, vaikka oikeasti aika härskin näköistä onkin. 

ap

No on sulla ongelmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi