Huomenta! Täällä ollaan mökillä ja toinen kahvikuppi menossa. Pilvistä on, mutta se ei haittaa. Onko muita,jotka olis nyt mökillä?
Kommentit (20)
Ihan vaan kotona kahvittelen, aurinkoista ja helteistä. T. Ulkosuomalainen
Sataa, tosi syksyistä. Olen pessyt pyykkiä ja löhönnyt sohvalla. Pitäisi kai vääntäytyä lenkille.
Asun ympäri vuoden mökillä. Kohta keitän toiset kahvit. Aurinko alkaa paistelemaan täällä keskisessä suomessa.
Kotona just kaffit, sämpylä ja punssileivos. Ilma aurinkoinen +16. Toisen kupin voisi juoda ulkona terassilla. Hyvää viikonloppua ja venetsialaista kaikille!
Oon kotona, mutta oli ihanat parvekekahvit. Tykkään tästä vuodenajasta.
Mökillähän sitä ollaan. Sataa tihuttaa, kaakkoistuuli puhaltelee hissukseen ja ilma on 14 astetta. Riisipiirakka päällysteineen on lämmitetty lounaaksi. Seuraavaksi taidankin ottaa päikkärit.
Olen aikeissa kohta lähteä mökille. Ensin täytyy laittaa ruokaa ja odotella, jotta astianpesukone tekee hommansa. Menen mökille yksin niin kuin tavallisestikin. Hommailen siellä jotain pientä. Noukin ehkä vielä vähän mustikoita, käyn pikku lenkillä, katselen järvimaisemaa ja ehkä telkkaa. Tulen yöksi kotiin.
Kotona parvekkeella ensimmäinen kahvikuppi menossa. Kiva leuto ja pehmeä sää täällä Helsingissä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kotona just kaffit, sämpylä ja punssileivos. Ilma aurinkoinen +16. Toisen kupin voisi juoda ulkona terassilla. Hyvää viikonloppua ja venetsialaista kaikille!
Suomi ei ole Venetsiassa . Eikä ole venettä kaikilla. Eikä olla myöskään mikään vajoava alue kun maan pinta nousee vaikka vuoret rapistuu. Helsinki on rakennettu saarille . Se on joen vartta ja saaria. Entinen kalastaja kylä. Ei kannata kaivaa kanavia niin vesi ei lisäänny. Hyvää Vuosaaren satama päivää.
Eikö sulla oo mökillä mitään kivaa tekemistä
Meillä oli mökki joskus Orivedellä . Ikävä on sitä kun se myytiin. Vesisateessa kesällä on ihanaa rauhaisaa. Ainoa ikävä puoli hyttyset ja onneksi oli sähköt . Hyvää mökkeilyä.
Viikon kuluttua lähdössä syksyksi etelän "mökille"
Vierailija kirjoitti:
Kotona,mut join jo varmaan 6 kuppia kahvia.
Minä asun mökillä ja oon juonu ainakin 20 kuppia kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole Venetsiassa . Eikä ole venettä kaikilla. Eikä olla myöskään mikään vajoava alue kun maan pinta nousee vaikka vuoret rapistuu. Helsinki on rakennettu saarille . Se on joen vartta ja saaria. Entinen kalastaja kylä. Ei kannata kaivaa kanavia niin vesi ei lisäänny. Hyvää Vuosaaren satama päivää.
Kaikki eivät asu Helsingissä eikä kaikkien asuinpaikkaa ole rakennettu saarille. Hyvää suolampipäivää kaikille.
Sää on tuulinen mutta ei ole kuitenkaan kylmä. Kahvit join jo aamulla eikä nyt tee mieli kuin olla vain.
Jos sulla on jo toinen kuppi, mikset voi soittaa ja tunnustaa?
Minulla äsken kävelykahvit, ostin kahvilasta.
Mutta ap herännyt turhan myöhään.
Lähdössä vasta. Hyvä keli poimia puolukoita ja sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on jo toinen kuppi, mikset voi soittaa ja tunnustaa?
*soittaa triangelia* Tunnustan että en ole oikeasti mökillä vaikka kerroinkin niin.
Kotona,mut join jo varmaan 6 kuppia kahvia.