Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisutukseen väreiksi vihreää ja punaista. Onkohan liian jouluista?

Vierailija
30.08.2025 |

Keittiökaapisto on punainen, tapetiksi tulisi vihreävoittoinen kukkatapetti. Kukissa paikkapaikoin punaista. Mielikuvissani olisi oikein söpö. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen ja vihreä ovat vastavärejä 50 / 50 suhteessa. Voit käyttää sisustuksen pääväreinä. EHTO: Jommankumman pitää olla murrettu ja valööri hyvin haalea. Sitten toimii. 

Ei niin, että kumpikin yhtä tumma ja kirkas. Ei, ei, ei. 

Itse käytän seuraavaa palettia. Musta ja valkoinen, tämän lisäksi neljä muuta väriä. 

2 kpl vastavärejä, joista molemmat murrettuja ja ainakin toinen (tai molemmat) valööriltaan vaaleita. Kaksi muuta murrettuja ns. taustavärejä beige (ruskean keltainen sekoitus) ja toinen harmaa. 

Musta ja valkoinen nekin murrettuja. Mustaan sekoitusta tumman sinistä. Valkoiseen keltaista ja harmaata. Mikään väri ei ole ns. puhdas. 

Eli se kaikkein kalsein suomalainen sisustus, joka on 95%:lla nykyään. Musta harmaa beessi valkoinen.

Vierailija
22/22 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha kun näitä valööri- yms vastaväri/liila/oranssijuttuja lukee niin menee ajatukset vaan entistä enemmän solmuun! Mä ajattelin että vaan poimin siitä tapetista sen punaisen sävyn ja sillä tulee ne mun kaapit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla