TTK aikansa elänyt ja kulunut
Samat jutut ja kommentit vuodesta toiseen. Viime kaudella jo lopetin seuraamisen. Perusidea on hyvä, mutta pitäisi osata uudistua.
Kommentit (33)
Ohjelma sinällään kiva ja mukava seurata,
MUTTA, on kaiketi t u r h a edes haaveilla, että edes tänä vuonna kansalaiset äänestäisivät oikeesti sitä paria, joka o s a a tanssia ja joka edistyy hyvin ja on rytmissä mukana.
Näin ei ole vielä juurikaan ikinä ollut.
Se harmittaa.
Esimerkiksi urheilijat tai politikot, heillä on laaja fani ja kannustusjoukkoja,
He äänestävät faniaan, vaikka tämä seista tojottaisi kuin rautakanki pihamaalla.
Vertaus "Kanki-Kaikkoseen".
Tällä kaudella on mm. Marko Mörkö Anttila ja Paulus Arajuuri... Heidän tuskin tarvitsee osata tanssia askeltakaan , kun saavat äänivyöryn.
Myös ikärasismi harmittaa, usein on ihan hyvä tanssija pudonnut, kun on ryhmänsä vanhimpia tai vanhin. Ulkonäkö tuo ääniä.
Rehti peli olisi parasta.
Tänään se alkaa. Seuraan silmä tarkkana missien ja kiekkoilijoiden tohelointia. Hyvää viihdettä.
Ei toimivia asioita tarvitse muuttaa!! Jos sarja ei kiinnosta niin älä katso.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ? Tanssissa on sääntönsä, jotka eivät muutu tuosta noin vain
Tanssin lajityypiliset tekniikat, kuviot ym. on asia erikseen. Vappu Pimiä juontajana ei kuulu tanssin sääntöihin.
Minä en aiemmin seurannutr mutta nyt pari viimesintä kautta olen katsonut. Ehkä oon mummoutumassa.
Minna Kuukka on hymyilevä, mukavantuntuinen nainen. Hyvä että ei ole mikään kukkakeppi kropaltaan.
Paulus Arajuuri on pitkä komistus. Jospa se tanssi sujuisi samoin kun palloilu.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson edelleen. Hienoa nähdä se oppilaiden kehityksen kaari.
Minä katson Jorma Uotisen takia. Pidän hänen elegantista ja sutkautuksista. Tietysti tanssia on aina kuvaa katsoa.
Tänä vuonna on kiinnostavia ja mukavan tuntuisia kilpailijoita. Vapulta oikea päätös lopettaa tähän kauteen. Aikansa kutakin.
Ihmetyttää miksi vuodesta toiseen kanavapaikka on juuri sunnuntai-ilta? 😳 Ne jotka nää ohjelmien päivät ja kellonajat päättää niin ei heillä vieläkään ole välähtänyt että LAUANTAI-ilta olisi tälle ohjelmalle parempi!