TTK aikansa elänyt ja kulunut
Samat jutut ja kommentit vuodesta toiseen. Viime kaudella jo lopetin seuraamisen. Perusidea on hyvä, mutta pitäisi osata uudistua.
Kommentit (33)
Se että et katso, ei ole peruste lopettaa ohjelmaa, sen on suosituimpia ohjelmia
Sama mieltä en ole enää vuosiin katsonut. Mutta onhan se suosittu edelleen.
Mä taas kaipaisin että ohjelmassa olisi tyylikkyyttä. Joviaalisuus ei sovi formaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kaipaisin että ohjelmassa olisi tyylikkyyttä. Joviaalisuus ei sovi formaattiin.
Tyylikkyyttä, mitä se semmoinen on? Eihän me nyt semmoista voida enää :D
Vaikea sanoa, onko aikansa elänyt ja kulunut. En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa. Päätin kuitenkin kommentoida, kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tanssii Tavisten kanssa niin jotain vaihtelua.
Ketään ei kiinnosta Sepe ja Tuulikki Keravalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta Sepe ja Tuulikki Keravalta.
Tanssiopettajat tanssii tavisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä joku sitten vielä on seurannut, kun vielä jatketaan. Itsekin olen lopettanut jo kauan aikaa sitten tuon katsomisen.
Ja moni muu on aloittanut. Jotkut ei ole seuranneet koskaan. Eikä silti marise, että yhyy turha ohjelma.
Onko sulla harha, että sä oot "kaikki ihmiset"? Sä oot vain tulossa vanhaksi. Laihduta. Syö kuituja ettet oo niin ummessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Toijalan Tyttöjen Tönijät.
Sittenhän se ois TTT?
Vierailija kirjoitti:
Näitähän järjestetään jo ainakin Helsingissä pari kertaa vuodessa.
ProAm tai Pro/Am tarkoittaa kilpailua, jossa ammattilaiset ja amatöörit kilpailevat yhdessä.
Voi ottaa yksityistunteja ammattilaiselta tanssiopettajalta ja päättää myöhemmin osallistua Pro-Am kilpailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Toijalan Tyttöjen Tönijät.
Toijalab tyttöjen kuksijat.
Mikä?