Auttakaa deittiprofiilin tekemisessä
Ajattelin laittaa tekstin: "Miehenä olen tasalaatuinen ja sopusuhtainen."
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen mies ei osaa tehdä itse edes deittiprofiilia, niin aika epäkypsä ja uusavuton tapaus.
Mutta ei niin avuton, etteikö täältä av:n lehmälaumalta pyydä pro tipsejä.
Jos tämä on ap:n kommentti, niin tuollaisen naisvihaajan ei kuulukaan löytää ketään.
Se on se meidän palstainceli. Sitä itkettää aina iltaisin kun surkastuma vaivaa ja tumputus ei onnistu. Sitten se tulee tänne palstalle kelarahoilla ostamaansa kaljaa imien kerjäämään huomiota.
Miksi palstainselli kuulostaa niin samalta kuin tsykonarsissi?
En käytä deittiäppejä, mutta sen tiedän,
että > j o s < päättäisin/haluaisin tuohon maailmaan itse astua, olisi profuni erittäin kutsuva ja kiinnostava, ja vastauksia satelisi.
Itse presentaation/toivelistan kyhäämiseen/kirjoittamiseen ei menisi kuin muutama minuutti, koska pystyn myymään jääpalakoneen iglussa punkkaavalle eskimolle niin halutessani.
Otattaisin tietysti todella hyvät kuvat näin ensialkuun, joista saisi kattavan käsityksen tyylistäni, kropastani, lärväkertoimestani. Mukana olisi studiokuvaa sekä arjen otoksia.
Toistaiseksi luotan siihen, että leka päähän- tyyppi saapuu juuri silloin, juuri oikealla hetkellä, kun koen konkreettiseen I R L suhteeseen olevani
V A L M I S .
Nyt en ole. En siis ketään vedätä, kus3ta enkä tyhjiä tuulentupia miehille lupaile.
Reilu peli - dignity, integrity.
Olen eniten mieltynyt keski-eurooppalaiseen miestyyppiin, jolla mielellään sekä slaavilaista että kelttiä verilinjassaan. [Joku juuri tuossa kombossa toimii minulle kuin häkä; miehen ulkonäön, luonteenlaadun ja kommunikaatiotyylin osalta. Molemmat vanhemmat suomalaisia, ei lainkaan kielitaitoa/asumista ulkomailla- perushärmis ei olisi varmaankaan minun ensimmäinen valintani. Suomenruotsalaiset ovat usein 4-5/5 makuuni, tämä vielä].
Olen hengeltäni sen verran kosmopoliitti, että miehenkin on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lisätietoa pitäisi nyt pusertaa paperille..
Keskimittainen olen ja sopusuhtainen. Tykkään kahvista ja soitan kitaraa.
"Rakastan nauttia kahvikupposista kiireettömissä hetkissä, ja kitaran soittaminen on tapa, jolla pääsen irti arjesta ja annan mieleni vaeltaa. Yksinkertaisia juttuja, mutta ne tuovat päivään mukavaa tasapainoa. Jos nautit elämän pienistä iloista niin ehkä meillä on jotain yhteistä."
Jotain geneeristä. Mikä on miehen versio viinistä ja matkustelusta tai "oman elämäni Pikku-Myy":stä?