Auttakaa deittiprofiilin tekemisessä
Ajattelin laittaa tekstin: "Miehenä olen tasalaatuinen ja sopusuhtainen."
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa listata ne viat heti siihen profiiliin niin ei tule myöhemmin yllätyksiä.
Tuo itsessään on jo positiivinen ominaisuus; tunnistaa omat virheensä, joka mahdollistaa niiden työstämisen.
No minulla on näkövika. Likinäköä.
Joo kirjoita tuo + luonneviat ja väkivaltaisuuden taso.
Laita siihen profiiliisi linkki tähän keskusteluun ja mahdollisiin muihin aloituksiisi... Kertonee kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse en keksinyt mitään kirjoitettavaa deittiprofiiliini, oli se itselleni selkeä merkki olla hetki vsin itsekseni. Jos en itse tunne itseäni sen vertaa että itsestäni voisin esittelyä kirjoittaa, niin en usko minulla olevan paljoakaan parisuhteeseen annettavaa.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita siihen: "Tykkään muhkummista". Suosio on taattu :)
Toki tykkään sellaisista mutta myös muodoiltaan tasaisemmista. Tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet parisuhteelta ja puolisoehdokkaalta?
En tunne häntä vielä enkä tiedä, mitä hän sallii itseltään haettavan.
🙄 Millaisen kumppanin haluat? Millaisen parisuhteen haluat?
Millaisten henkilöiden haluat ottavan sinuun yhteyttä, jos ovat ottaakseen?
En mielelläni aseta tarkkoja kriteerejä, ettei käy niin, että tuleva kumppanini, joka mahdollisesti ei vastaa niitä kaikilta osin, saa jälkikäteen tietää niistä ja pahoittaa mielensä. Siitä voisi tulla särö muuten tasaiseen ja sopuisaan suhteeseemme.
Voi pyhä Sylvi kerro ne kriteerit hänelle edes tasapaksuilla ja tasalaatuisilla ensitreffeillänne kauppaketjun kahviossa. Niin ei tule epätasaisuutta.
Laitat siihen vaikka että menninkäinen etsii päivänsädettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni aseta tarkkoja kriteerejä, ettei käy niin, että tuleva kumppanini, joka mahdollisesti ei vastaa niitä kaikilta osin, saa jälkikäteen tietää niistä ja pahoittaa mielensä. Siitä voisi tulla särö muuten tasaiseen ja sopuisaan suhteeseemme.
Siitä vasta särö tuleekin kun jättää kriteerit kertomatta, jos sellaisia kerran on.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet "kropaltasi laadukas"? Millainen on sitten "laaduton" kroppa?
Kroppani on aika tasainen ilman isompia muhkuroita tai epätasaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luikku hippiliini. Tai laihtunut roidihiiri, jolle maistuu pulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lötköpötkö 🏖🏊
Laita profiiliin:
Olen kaikkea mitä jaksan sinulle satuilla, ja mitä luulen sinun haluavan.
Sinulta odotan täydellisyyttä, mutta en kerro mitä se on. Pyöreä peppu ja kimmoisat käsivarret nyt ainakin, mutta älä suutu.
Kuulostaa, että sinun pitäisi analysoida rauhassa itseäsi/omia ominaisuuksiasi/mieltymyksiäsi ja sitä, millainen ihminen sopisi sinulle. Tuskin esim. räväkkä/spontaani nainen. Eli onhan sinun nyt löydettävä jotain syvempää analyysiä itsestä ja hakemastasi kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä Sylvi kerro ne kriteerit hänelle edes tasapaksuilla ja tasalaatuisilla ensitreffeillänne kaupp
En koe kovin asialliseksi sanoa suoraan kriteerejä, joita tuleva kumppanini ei mahdollisesti täytä, varsinkaan ensitreffeillä. Se saattaisi kriisiyttää suhteen jo ennen sen alkamista. Sitä paitsi kumppanini ei välttämättä mahda vioilleen mitään.
"En koe kovin asialliseksi sanoa suoraan kriteerejä, joita tuleva kumppanini ei mahdollisesti täytä, varsinkaan ensitreffeillä. Se saattaisi kriisiyttää suhteen jo ennen sen alkamista. Sitä paitsi kumppanini ei välttämättä mahda vioilleen mitään."
Sanot sitten muutaman kuukauden päästä, kun olet ensin luritellut lemmekkäitä ja vedättänyt ikävästi viallista neitokaista? Kuulostat unelmalta.
Penny Lame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vasta särö tuleekin kun jättää kriteerit kertomatta, jos sellaisia kerran on.
Olen varautunut sopeuttamaan kriteerejäni kumppanini vahvuuksien ja heikkouksien mukaan.
"Olen varautunut sopeuttamaan kriteerejäni kumppanini vahvuuksien ja heikkouksien mukaan."
Bullshit. Olet varautunt olemaan epätasainen kiinnostuksesi suhteen, kumppanisi vaatimusten mukaan.
Jos joku täydellinen yhdellä sarvella varustettu heppa juoksisi AP:tä kohti, hän luultavasti olisi kykenemätön tekemään asialle muuta kuin pelkäämään. Ruikkusääri.
Hyvä trolli. Tai jos ihan on tosissaan on kyllä niin vahvasti kirjolla, että tämä käy ilmi kyllä jo sovelluksessa viesteilemällä, eikä siinä itsessään toki mitään.