Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-luvulla syntyneet! Onko teillä jo lapsenlapsia?

Vierailija
29.08.2025 |

Oletteko päässeet mummoksi 😍

(toki papatkin saa vastata) 

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna -75 ja olen isoisomummo. Sain ensimmäinen lapseni 16 vuotiaana. Hän sai tyttärensä myös 16 vuotiaana jolle syntyi 17 vuotiaana tomera tyttö toissa juhannuksena. Saa nähdä kuinka moneen polveen ehdimme, sillä minulla on elossa vielä sekä äitini että isoäitini.

Sairasta. 

Melko wt-meininkiä etten sanoisi. Lisäännytään alaikäisinä sukupolvesta toiseen ja kuvitellaan sen olevan jotain hienoa ja tavoiteltavaa. On meitä moneen junaan.

Vierailija
42/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna -75 ja olen isoisomummo. Sain ensimmäinen lapseni 16 vuotiaana. Hän sai tyttärensä myös 16 vuotiaana jolle syntyi 17 vuotiaana tomera tyttö toissa juhannuksena. Saa nähdä kuinka moneen polveen ehdimme, sillä minulla on elossa vielä sekä äitini että isoäitini.

Sairasta. 

Melko wt-meininkiä etten sanoisi. Lisäännytään alaikäisinä sukupolvesta toiseen ja kuvitellaan sen olevan jotain hienoa ja tavoiteltavaa. On meitä moneen junaan.

Insellin naiset löytyvät netin seksipalstoilta, ei oikeasta elämästä ollenkaan. Ei ole insellille tulossa lasta ei lapsenlasta- ei mitään.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä itsensä tuntee vanhaksi, kun huomaa haaveilevansa tuollaisesta. Ei ole oma menopaussi vielä edes tullut, mutta realistiset omat hedelmälliset ajat ovat jo takana. Oma lapsi on muuttanut pois kotoa, mutta on vielä vähän turhan nuori. Olisin itse halunnut enemmän lapsia, joten sitä suuremmalla syyllä toivoisin, että hän saisi lapsia. Ja mieluummin niin, etten itse olisi ihan ikäloppu, koska auttaisin mielelläni. Olisi ihanaa saada vielä hoitaa vauvaa.

Vierailija
44/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -68, eikä kenellekään alle 60-vuotiaalla kaverilla ole vielä lastenlapsia. Oma Lapset ovat 15-30-vuotiaita.

Vierailija
45/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 1986 ja minulla on lapsenlapsi ja toinen syntyy syyslokakuun vaihteessa.

Hyi mitä valkoro skaa. 

Tämän asenteen takia syntyvyys Suomessa on niin alhainen. "Koskaan ei olisi oikea aika." Olisitte helevetin tyytyväisiä siitä, että jotkut suomalaiset hankkivat lapsia, jopa useita. Jotkut jopa "pilaavat nuoruutensa" sillä bilettämisen ja matkustelun sijaan.

Vierailija
46/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 1986 ja minulla on lapsenlapsi ja toinen syntyy syyslokakuun vaihteessa.

Hyi mitä valkoro skaa. 

Tämän asenteen takia syntyvyys Suomessa on niin alhainen. "Koskaan ei olisi oikea aika." Olisitte helevetin tyytyväisiä siitä, että jotkut suomalaiset hankkivat lapsia, jopa useita. Jotkut jopa "pilaavat nuoruutensa" sillä bilettämisen ja matkustelun sijaan.

Alaikäisenä lisääntyminen on ainoastaan typerää ja vastuutonta. Lapsi tekee lapsia, mieti nyt vähän. Lisäksi nämä eivät kouluttaudu ja tee töitä vaan elävät veronmaksajien siivellä kakaralaumansa kanssa koko ikänsä sukupolvesta toiseen.

Vierailija
47/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä valkoro skaa. 

Toivottavasti pysyykin alhaisena. Lisääntyminen on ympäristörikos. 

Vierailija
48/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😲

Hyi viddu! Pentuna harrastettu seksiä ja vahinkolapsi on pidetty. 🤮

Vierailija
49/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tänä keväänä sain 1.lapsenlapsen. Ja sattuikin sopivasti, kun just odottelen tässä mummon mussukkaa eka kertaa tänne minun luo hoitoon. Mummolasta tulee sen toinen koti jahka pääsen vauhtiin. 😄

En oo ikinä tuntenut vielä tämmöistä iloa ja onnentunnetta, mitä tunnen nyt mummona. Hymyn saa aina kun tulee rakas pampula mieleen. Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista katson sen kuvaa jne. Elämäni sai taas tarkoituksen, luulin jo että olen valmis hautaan, en ole!! 

Vierailija
50/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tänä keväänä sain 1.lapsenlapsen. Ja sattuikin sopivasti, kun just odottelen tässä mummon mussukkaa eka kertaa tänne minun luo hoitoon. Mummolasta tulee sen toinen koti jahka pääsen vauhtiin. 😄

En oo ikinä tuntenut vielä tämmöistä iloa ja onnentunnetta, mitä tunnen nyt mummona. Hymyn saa aina kun tulee rakas pampula mieleen. Illalla viimeiseksi ennen nukahtamista katson sen kuvaa jne. Elämäni sai taas tarkoituksen, luulin jo että olen valmis hautaan, en ole!! 

Aika köyhää, jos ainoa elämänsisältö on lapsenlapsi. Kannattaisi hankkia myös oma elämä, sillä kaikki ei välttämättä suju kuten oletat.

Vierailija
51/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä valkoro skaa. 

Alaikäisenä lisääntyminen on ainoastaan typerää ja vastuutonta. Lapsi tekee lapsia, mieti nyt vähän. Lisäksi nämä eivät kouluttaudu ja tee töitä vaan elävät veronmaksajien siivellä kakaralaumansa kanssa koko ikänsä sukupolvesta toiseen.

Jos on syntynyt -86 ja on lapsenlapsi, kumpikaan polvi ei ole välttämättä saanut alaikäisenä lapsia, vaan 19- ja 20-vuotiaana. 

Vai oletko niitä, jotka luulevat, että 80-luvusta on 20 vuotta aikaa? Eipä siinä, moni meistä 70-luvulla syntyneistä luulee niin.

Vierailija
52/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1974 syntynyt, lapset 2000 ja 2001. En ole mummi, esikoinen meni kesällä naimisiin, lapsenlapsia tulee, jos on tullakseen. Nyt olen onnellinen mummi koiranpennulle.

Vierailija
53/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole kun aivopesivät lapsistaan homoseksuaaleja HAHAHAHAAHAHAAA.

Vierailija
54/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 80 luvulla syntyneet vastata?

Vierailija
55/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä, ja toivottavasti en vielä muutamaan vuoteen tulekaan mummoksi. Saisi lapsi opiskella ensin loppuun. Ikääkin hänellä vasta 21.

-vm1975

Vierailija
56/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monilla tuon ikäisillä ole vanhimmat lapset vielä alle 30-vuotiaita. 70-luvun vanhemmat viisikymppisiä ja ei 2000 luvulla tai ysärin lopussa saatu lapsia pääosin alle 25-vuotiaina vaan yli? 

Vierailija
57/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutetaan,tytär syntyi kun olin 18v ja tytär sai pojan ollessaan 19 vuotias ja on nyt raskaana ja saa toisen lapsensa syksyllä.

Mikäs tuossa jos teillä oli opinnot suoritettuna. 

Miksi opinnot pitää olla suoritettuna? Minusta oli hyvä opiskella lapsen saannin jälkeen. Tiesin sen jälkeen mitä haluan opiskella, motivaatio oli kova, en ollut tottunut leveään leipään ja pärjäsi yllätävän pienellä rahalla pikkulapsi vaiheen, ei ollut kiire töihin ja hoidin lasta pitkään kotona, myöhemmin päiväkotipäivät oli lyhyet ja ylipäätään elämä opiskelijana oli joustavampaa kuin työelämässä. Uralle ei myöskään tullut hoitovapaakatkoksia. Se oli fiksu veto, voin näin jälkikäteen todeta ja suosittelen muillekin. Lapsen syntymän jälkeen olen suorittanut kolme tutkintoa joten taukoa ja joustoa on työelämästäkin tullut niiden kautta.  

Vierailija
58/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mummon pikkuinen mussukka, kuti kuti kuti. Katso kulta täältä tulee lentokone, voi hyvänen aika miten söpö kultainen pikku höpsykkä pötkylä mummilla onkaan.

Vierailija
59/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutetaan,tytär syntyi kun olin 18v ja tytär sai pojan ollessaan 19 vuotias ja on nyt raskaana ja saa toisen lapsensa syksyllä.

Siksi, että ei ole 70-luvulla syntynyt

Vierailija
60/77 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1973 ja lapseni on vasta 10v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi