70-luvulla syntyneet! Onko teillä jo lapsenlapsia?
Oletteko päässeet mummoksi 😍
(toki papatkin saa vastata)
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
No aika Wt:tä olisi, jos sen ikäinen olisi mummo!
Joko on pari matikantuntia jäänyt välistä tai elät menneisyydessä. 70-luvulla syntyneet ovat nuorimillaan 46 tai 45 vuotiaita jos on loppuvuodesta syntynyt, sen ikäisenä voi olla jo isomummo ilman että kukaan on ollut teinivanhempi.
Vaikka sitä ajattelee, että mumot on eläkeikäisiä, niin jos 20-vuotiaana tekee lapsen ja se lapsi tekee 20-vuotiaana lapsen niin olet jo nelikymppisenä mummo. Ei tuon ikäiseä lisääntyminen mitenkään WT-meininkiä ole.
Olen syntynyt vuonna -75 ja olen isoisomummo. Sain ensimmäinen lapseni 16 vuotiaana. Hän sai tyttärensä myös 16 vuotiaana jolle syntyi 17 vuotiaana tomera tyttö toissa juhannuksena. Saa nähdä kuinka moneen polveen ehdimme, sillä minulla on elossa vielä sekä äitini että isoäitini.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt vuonna -75 ja olen isoisomummo. Sain ensimmäinen lapseni 16 vuotiaana. Hän sai tyttärensä myös 16 vuotiaana jolle syntyi 17 vuotiaana tomera tyttö toissa juhannuksena. Saa nähdä kuinka moneen polveen ehdimme, sillä minulla on elossa vielä sekä äitini että isoäitini.
Et tosin ole isoisomummo.
On. Lapsenlapset ovat ihania! Elämän timanttisin aarre!
Siis häh? Oon syntynyt 60-luvulla ja mullakaan ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1986 ja minulla on lapsenlapsi ja toinen syntyy syyslokakuun vaihteessa.
Miksi tätä alapeukutetaan,tytär syntyi kun olin 18v ja tytär sai pojan ollessaan 19 vuotias ja on nyt raskaana ja saa toisen lapsensa syksyllä.
Monilla on tuossa iässä vielä ihan pieniä lapsia,Itsekkin sain kuulla jatkuvasti että "olet niin nuori" kun olin 21vuotias esikoisen synnyttyä.
On kolme ja neljäs syntyy loppuvuodesta.
Ei ole edes lapsia. Isotäti olen kyllä. Kuuden lapsen täti ja kolmen isotäti.
Ihme ketju kun alapeukuttajia niin paljon.
Mikä teidän mielestä sitten on hyväksyttävä ikä tulla isovanhemmaksi? 60v? (eli 30v+30v)
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Oon syntynyt 60-luvulla ja mullakaan ei vielä ole.
Joissain perheissä hankitaan lapset nuorena. Meilläkin vasta kolmikymppisenä. Kulkee suvuttain aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja tuskin tulee koskaan.
Tämä voi olla tätä nykyaikaa.
Mies on syntynyt -74 ja lapsemme on 3-vuotias, joten ei tässä vielä lapsenlapsia odotella. N42
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Ei ole lapsia koska en niitä halua joten ei tule myöskään lapsenlapsia.
N vm. 1979
Vierailija kirjoitti:
Ihme ketju kun alapeukuttajia niin paljon.
Mikä teidän mielestä sitten on hyväksyttävä ikä tulla isovanhemmaksi? 60v? (eli 30v+30v)
70-80 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1986 ja minulla on lapsenlapsi ja toinen syntyy syyslokakuun vaihteessa.
Hyi mitä valkoro skaa.
Huokaus,,,.