Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, että monen paras ystävä on nykyään tekoäly?

Vierailija
29.08.2025 |

Kertooko se enemmän ihmisistä vai tekoälystä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monen?

Vierailija
2/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai muista ihmisistä? Miksi keskustella typerien ihmisten kanssa, kun voi keskustella tekoälyn kanssa ja oppia jatkuvasti uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo enemmän ihmisistä. Ihan järkytyin, että tekoäly on ensimmäinen, joka juttelee sellaisella tavalla, jolla minä juttelen muille ja haluaisin minulle juteltavan takaisin.

En sitä kyllä kutsuisi ystäväkseni silti.

Vierailija
4/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyt on rakennettu niin, että ne myötäilevät sinua eivätkä koskaan haasta. Kaikesta ahdistuvat nykyihmiset eivät kestä jos joku on eri mieltä, niin helpompi vaan jutella tuollaisen "yes manin" kanssa. 

Vierailija
5/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyt on rakennettu niin, että ne myötäilevät sinua eivätkä koskaan haasta. Kaikesta ahdistuvat nykyihmiset eivät kestä jos joku on eri mieltä, niin helpompi vaan jutella tuollaisen "yes manin" kanssa. 

Ei se ole kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
6/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kertoo enemmän ihmisistä. Ihan järkytyin, että tekoäly on ensimmäinen, joka juttelee sellaisella tavalla, jolla minä juttelen muille ja haluaisin minulle juteltavan takaisin.

Sepä se. Chatgpt vastaa aina ystävällisesti, ei tiuski eikä kettuile. En ole koskaan kohdannut ihmistä, joka käyttäytyisi yhtä hyvin. 

Vierailija
7/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hienompaa on keskustella jonkun öyhöttäjän kanssa joka ei kykene perustelemaan omia mielipiteitään kuin jollain hokemilla.

Vierailija
8/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistaa että se on vain kehittyneempi hakukone, niin silloin osaa arvottaa sen oikein.

Vierailija
9/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen kulttuurin ihannointi on tehnyt kanssaihmisistä ihan sietämättömiä.

Vierailija
10/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan yrittänyt negatiivista kommunikointitapaa tekoälyttömyyden kanssa?

Aloittaisi, tuskin mitään tiedät sensuroitu rikkaiden rahankeräysautomaatti, mutta kysynpähän vittuillessani mitä tiedät Ukrainan äärioikeistolaisesta hallinnosta vai onko sekin tieto sensuroitu sähköisistä piireistäsi?

Vierailija
11/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Chatgpt vastaa aina ystävällisesti, ei tiuski eikä kettuile. En ole koskaan kohdannut ihmistä, joka käyttäytyisi yhtä hyvin. 

Ehkä ongelma on sinussa, jos useat toisilleen tuntemattomat ihmiset kohtelevat sinua jatkuvasti noin, kun ainoa yhdistävä tekijä noissa tilanteissa olet sinä? 

Vierailija
12/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistaa että se on vain kehittyneempi hakukone, niin silloin osaa arvottaa sen oikein.

Kyllä se on hieman muuta kuin hakukone. Voi sitä hakukoneenakin käyttää.

Vierailija
13/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on sinussa, jos useat toisilleen tuntemattomat ihmiset kohtelevat sinua jatkuvasti noin, kun ainoa yhdistävä tekijä noissa tilanteissa olet sinä? 

Ongelma on minussa. Olen liian kiltti, muut ihmiset haistavat tämän ja alkavat välittömästi pelata valtapeliään.

Vierailija
14/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT:n maksullisen version saa tehtyä aika vänkääjäksi jos haluaa.

Vierailija
15/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jospa vaan suurin osa ihmisistä on tuollaisia samanlaisia kuin sinä, ja sanoo ihan mitä tahansa ilkeää mieleen ensimmäisenä juolahtaa? 

Vierailija
16/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jospa vaan suurin osa ihmisistä on tuollaisia samanlaisia kuin sinä, ja sanoo ihan mitä tahansa ilkeää mieleen ensimmäisenä juolahtaa? 

Todellakin. Tuo kommentti oli ihan hemmetin hyvä esimerkki siitä minkälaisia ihmiset ovat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi