Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään yhdessä olleet, vieläkö kiihotutte kumppanistanne?

Vierailija
29.08.2025 |

Mulla ja miehellä yhteistä eloa takana yli 20 vuotta. 

Mieheni on mulle rakas, ja hän on myöskin komea edelleen, mutta suureksi harmikseni en kiihotu hänestä enää. Hän on jotenkin jo niin "tuttu".

Kyllä me harrastetaan edelleen seksiä, mutta joudun ihan hirveällä vaivalla ja intensiivisesti miettimään koko ajan mieheni tilalle jonkun muun, eli fantasioimaan, että saan jotenkin itseni kiihottuneeseen tilaan. Tykkään kyllä halailla ja pussailla miestäni arjessa, mutta se tuntuu lähinnä samalta kuin hellisi lemmikkiä tai lapsiaan tai sukulaisiaan (toki en siis pussaile heitä, mutta ymmärtänette mitä yritän selittää), eli ei mitään erotiikkaa eikä seksuaalista vetovoimaa. Vaan tutun, läheisen ja rakkaan ihmisen huomioimista vain. 

Enkä tietenkään miehelleni tätä ole kertonut enkä kerro, en halua loukata. 

Kiinnostaa vaan, että onko teillä muilla näin? Ja jos, niin miten sopeudutte asiaan? Itse ikävöin valtavasti välillä sitä tunnetta, että saisi koskea ihmiseen, josta oikeasti kiihottuu ja jota HALUAA. Tämä tietenkin on kauhean väärä ajatus ja tuskin fiksua edes kirjoittaa sitä nimettömästi keskustelufoorumille... Mutta tulipa nyt kirjoitettua. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan viisikymppisiä ja oltu yli 25 vuotta yhdessä. Nuorena seksi oli intohimoista ja sitä oli paljon. Molemmat ollaan lihottu se yli 20 kg vuosien aikana. Kumpikaan ei varsinaisesti kiihotu toisensa ulkomuodosta tai -ulkonäöstä ylipäätään. Lisäksi ollaan kiireisiä, stressaantuneita ja väsyneitä ( huonokuntoisia), joten arjessa seksiä on vähän. Silloin kun on, saadaan kyllä toisiamme räpläämällä toisen putki pystyyn ja karvamatossa oleva reikä niin märäksi, että hommat hoituu. Eli kyllä seksi sinänsä tuo edelleen nautintoa, mutta siihen ei ole useinkaan riittävästi halua. Meillä on kuitenkin keskinäistä luottamusta, kumppanuutta ja kiintymystä sekä omakotitalo ja lapset, joten yhdessä jatketaan vaikka seksi onkin lähes kuolutta.

Vierailija
22/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kimppa seksiä tai kolmatta pyörää, siitä saa mukavasti virkettä ja kiihkoa parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vastaavaa ongelmaa tullut. Mies kyllä keksii kokoajan jotain uutta kinkyä juttua, niin ei ehdi kyllästymään. Usein tuntuu, että on tosiaan jonkun vieraan kanssa, kun mies kokeilee uusia juttuja. Hänellä myös olisi vientiä vähän liikaakin, koska on todella kiltti ja ystävällinen. Niin on pidettävä huolta, jottei lähde toisen matkaan :D

Saman verran vuosia takana, kuin APlla. 

Vierailija
24/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä mielessä kai tässä sitten onnekas, että en halua ketään miestä muutenkaan. Siis en halua sitä miestä vaikka näyttäisi miltä, vaikka olisi kuinka kuuma ulkonäön ja käytöksen osalta se ei aiheuta mitään kihelmöintiä tai vatsanpohjan kouraisua. 

Sen sijaan kiihotun tietyistä kink-jutuista, halutuksi tulemisesta ja siitä oppimishistoriasta että Tämä Mies tällä seuraavalla toiminnallaan kohta tuottaa minulle tosi paljon nautintoa. Eli kiihotun omasta miehestäni aina. Seksiä olen harrastanut vain suhteessa enkä kovin nopeasti eli 3-6kk pitänyt tutustua romanttisesti ja miehen olla tosi aktiivinen.

Edellinen pitkä suhteeni joka kesti teinistä lähelle kolmeakymppiä niin se ex ei edes ollut fyysisesti minun tyyppiäni ja seksiä oli silti  jatkuvasti ja halusin päivittäin. Nyt on mies joka on fyysisesti tyyppiäni eli häntä on kiva katsellakin, saatan käydä omaksi ilokseni hivelemässä lihaksia ja nuuskuttelemassa kainaloa tai niskaa tai naamaa. 

Seksi on minulle kuitenkin enemmän sellainen konsepti ja mielikuvaviidakko, haluan niitä edellämainittuja asioita, en tiettyä miestä. Olen sängyssä myös tosi laiska ja itsekäs tietyiltä osin mutta seksiä minulta kyllä saa päivittäin ellei olla jossain noroviruskierteessä. En myöskään ikinä voisi pettää, se on ominaisuuksillani yksinkertaisesti mahdotonta. 

Moni mies ei tietenkään pitäisi siitä, että nainen on sillä tavalla sieluton kuin minä että rakkaus ja halu ja kaikki on analysoitu puhki ja pilkottu osiin ja todettu että tavallaan sillä toisella ei siinä ole väliä. Mutta toisaalta olen kivannäköinen, hyvässä kunnossa, fiksu, hauska, kinky ja kyltymätön niin aina on löytynyt sitten niitäkin miehiä joita ei haittaa että olen myös itsekäs ja hankala ja empatiakyky heittää. 

Mieheni voisi tulevaisuudessa olla aivan kuihtunut paappa mutta jos hän osaa vielä silloinkin antaa vähän piiskaa ja sanoa tietyt sanat niin peitto kyllä heiluu :P

Vierailija
25/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei aika vaikuta haluun. Naisten mielestä se on outoa. 

Vierailija
26/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä romanttisessa suhteessa kipinä on kaikista tärkeintä mitä on. Joten vaihtoon vaan.

Vierailija
27/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun vaimostani kyllä joka kerta ja joskus tuntuu, että on vaikea pitää hänestä näppejä erossa. Vaimoa ei vaan yhtään kiinnosta. Antaa kyllä säälistä, mutta huomaa ettei paljon kiinnostaisi koko homma.

Vierailija
28/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ikäluokka ja yli 30 vuotta yhdessä. Vielä olemme kiinnostuneita toisistamme, vaikka tietenkin seksuaalisuus muuttaa muotoaan iän myötä. Jokin sama kipinä, joka toisessa sytyttää on kuitenkin yhä hengissä, koska sitä on koitettu parhaamme mukaan hoitaa. Usein minä miehenä sytyn ensin, ihan vain rakkaimpani läsnäolosta ja läheisyydestä. Iho ihoa vasten on tärkeä "lähihoidon" muoto ihan muutenkin, mutta kyllä se on myös tilanne josta useimmin lähtee kuumempikin tuokio käyntiin.

Pienimuotoinen hellyys ja huomiointi, sekä ihan sen sopiminen että läheisyyttä pitää olla ainakin tietty määrä, se saa ihmisen myös sitä haluamaan. Ollaan puhuttu, vaikka aloitteen tekeminen ei aina ole helppoa. Yksi tärkeä juttu on epäilemättä ollut se, että haluan että vaimoni pääsee kunnon orgasmiin asti kun rakastelemme. Vaikka se on hänellä paljon tiukemmassa ja teettää työtä yhdessä, niin silti. Se on taitolaji. Pitää kokeilla, kysyä, puhua, aistia tarkoin kuinka toinen reagoi siihen mitä minä teen, tai kuinka hän itse tekee ja haluaisi ehkä minun hänelle tekevän. Pari kertaa on puoliväkisin ottanut seksiasiat puheeksi, nimenomaan silloin kun ei ole tilanne päällä. Eikä ainakaan silloin, kun yhteinen hellä hetki on päättynyt jomman kumman tai kummankin jonkinlaiseen pettymykseen, tai pahaan mieleen. Inhimillisiä kun ollaan, niin silläkin tavalla joskus käy. 

Itseni kohdalla haaste on ollut se, että vaikka minullakin on ollut todella vaikeaa ja pitkään nolostuttavaakin ottaa nämä asiat puheeksi, niin ihana vaimoni, vaikka nauttii rakastelusta ja heittäytyy siihen käytännön tilanteessa, on ollut paljon pidättyväisempi, saattoi kokea puhumisen jonkinlaisena vaatimuksena siitä, että hänen pitäisi olla jotenkin "seksikkäämpi" tai "extremempi" sillä osa-alueella. Siitä päästiin yli. 

Aivan ratkaiseva juttu oli, kun minä rohkenin tilata ensimmäisen lelun helpottamaan vaimon hellimistä ja tuomaan vaihtelua ja piristystä. Jännitin tolkuttomasti ja ostos meinasi jäädä kokonaan kertomatta, ottamatta käyttöön. Vaimolla oli kuitenkin ollut jonkin sortin morkkiskin siitä, että näin hänen orgasmiensa eteen niin paljon vaivaa (vaikka ihanaa ja palkitsevaahan se toisen helliminen yleensä on). Sain häneltä suorastaa kiitokset ja "erityiskohtelua" suorastaan, hellyyttä vain enemmän. Ilahtui kovasti, mikä voitti jopa kainostelun kun tietenkin hänen piti alusta lähtien itse minunkin nähden leluja käyttää. Sellaista kainoa, älyttömän suloista lisäjännitystä ja virtaa tuli jo ekasta kokeilusta, myöhemmin lelujen lisääntyessä ja meille parhaiden löytyessä niistä on tullut keskinäinen kipinän, huumorin, yhteisen harjoitttelemisen ja huuman mahtava lisä.

Tätä tarinaa voisi jatkaa pidemmästi, mutta luulen että pointti tulee ymmärretyksi. Sitä ajattelee helposti, että toinen osapuoli pitää vaativana, ehkä jopa härskinä, rivona, yliseksuaalisena tai vastaavaa, jos rohkenee puhumaan siitä, että jotain tarvitsisi "makuukammarinkin" osalta tehdä enemmän tai toisin. Kun uutuudenviehätys ja alkuhuuma on jäänyt ajat sitten taakse, niin toisaalta seksi voi syventyä ja parantua, kun toinen toisen oppii tuntemaan paremmin ja paremmin. Minä taisin löytää viime rakastelukerralla toissa iltana vahvasti viitteidä ns. a-pisteen ihan oikeasta olemassaolosta, kun uusin lelu ylettyi siihen sopivasti, muttei liian rajusti, kun osasin varoa ja olla hellä sitä käyttäessäni. G-pistekin rakkaallani todellakin on, mitä olen hiljalleen, vuosikymmenien aikana ja jälkeen, oppinut sopivan hitaasti hyväilemään, kun klitoriksen alue ei pelkästään iän myötä oikein tuota tarpeeksi varmoja orgasmeja. Silloin meidän on pitänyt etsiä kokonaisvaltaisempia tapoja saada niidä yhä myös vaimolle

Vierailija
29/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.Hölmö mies meni ansaan. Nainen ei todellakaan rakasta, siksi näin käy. Ei muuta kuin suunta varakkaampaa kohti & repeat jne.

Vierailija
30/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia.Hölmö mies meni ansaan. Nainen ei todellakaan rakasta, siksi näin käy. Ei muuta kuin suunta varakkaampaa kohti & repeat jne.

Mitä? Täällähän itseään tavallisena miehenä itseään pitävät uli-incelit vinkuu, et tavallisten ei-niin-laadukkaiden pitäisi antaa mahdollisuus heille. Sit kun näin käy, niin ihmetellään ettei kiinnostusta ja kipinää seksiin yms ole. Näin teidän ulien "suhteissa" käy. 

Tällä en nyt viittaa apn ongelmaan, he varmaan ovat ihan kipinästä ja kiinnostuksesta alun perin yhteen menneet mut nyt sit ajan ja hormonitoiminnan muutosten myötä kipinä unohtunut arkeen.

Vierailija
31/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa nyt helvetissä jotain vaihtelua siihen arkeen!  Jotain ihan poikkeavaa missä kummastakin löytyy joku ihan uusi piirre! Mielikuvitus kehiin! Kaikissa on jotakin tyystin erilaista särmää se vaan pitää houkutella esiin! Sitten taas pärjää sen Turunkin kanssa muutaman vuoden. Se on sitä tosi rakkautta. Nyt vaan tekemään ihan hullulta tuntuvia asioita!

Kiitos nyt vain, mutta miten ihmeessä kuvittelit ettei tuo ole tullut mieleen tästä ongelmasta kärsivälle itselleen? Kyllä on kokeiltu kaikenlaista uutta niin seksin saralla kuin muussakin elämässä. Extremejuttujakin. 

Onnea niille jotka saavat niistä avun. Piristäähän ne suhdetta ja omaa elämää ja mieltä, mutta seksiin ei ole tuonut mitään muutosta ainakaan meillä. Miestä kohtaan vetovoima ei enää syty, hän ei läpikotaisin tutusta enää "uudeksi ja haluttavaksi" muutu vaikka hypättäisiin laskuv

Jos se mielikuvitus on laskuvarjohypyn tasolla, niin jatka vaan ihmettelemistä!

Vierailija
32/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yli kolkyt vuotta suhdetta alla ja eilen vaimon tullessa paljuun, oli taas katse hänen posliini pillussa ja kiima virtasi päästä nivusiin. Olen miettinyt sitä, kuinka lähes päivittäin olen kiimainen näiden vuosien jälkeen. Toisinpäin ei samaa intohimoa, mutta minkäs voit?

Vierailija
33/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisuus oltu yhdessä j, yhteistä seksiä ei ole ollut aikoihin . molemmat runkkaamme erikseen . toisella on dildo ja toinen vetää käteensä

Vierailija
34/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä yli kolkyt vuotta suhdetta alla ja eilen vaimon tullessa paljuun, oli taas katse hänen posliini pillussa ja kiima virtasi päästä nivusiin. Olen miettinyt sitä, kuinka lähes päivittäin olen kiimainen näiden vuosien jälkeen. Toisinpäin ei samaa intohimoa, mutta minkäs voit?

Tämä on kyllä tosi ikävää ja ainakin itsellä mieltä kalvaa, että onko kiinnostus seksiin ylipäätään lopahtanut vai pelkästään siihen omaan puolisoon.

Vierailija
35/35 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta yhdessä oltu, ja vaimolla edelleen niin tiukka, että eipä tuolta maailmalta parempaa varmaankaan löydy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme