Oletko tyytyväinen tämän hetken poliittiseen tilanteeseen ja ilmapiiriin Suomessa?
Konkursseja, irtisanomisia, leikkauksia, asuntokaupan ummetustila, säästöjä, ilman talouskasvua ja velka kasvaa kasvamistaan.
Miltä tuntuu?
Kommentit (30)
Lainaus rikki taas kerran, edellinen piilokommentti tarkoitettu sitä edelliselle kommentille vastaukseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Harmittaa kun asioista ei voida keskustella avoimesti edes niiden poliitikkojen kesken. Mennään henkilökohtaisuuksiin, käytetään tarkoituksella provosoivaa kieltä ym.
En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. Omassa lähipiirissä on ihan kaikenlaista tallaajaa vasemmalta oikealle ja silti mahdutaan saman pöydän ääreen keskustelemaan politiikkaa. Tottakai ne joskus vähän äityy tunteellisiksi jutut, mutta ei siellä ketään natsipersutella tai haukuta kommunistiksi boheemeita vassareita.
Kyllä, viime hallituskaudella keskusteluja sentään pystyi seuraamaan, kun Marin ja Niinistö eri puoluekannoistaan huolimatta olivat kohteliaita, asiallisia ja yhteistyökykyisiä kaikkien kriisien keskellä. Nyt kun Purra räkyttää ja haukkuu milloin ketäkin ja mitäkin, niin tekee mieli lähinnä sulkea televisio!
No ei ole kyllä pystyny kohta kahteen vuosikymmeneen keskustelemaan asiallisesti edes poliitikot keskenääb. Viime kaudella sannaa vastaan hyökättiin useasta suunnasta henkilökohtaisissa asioissa joilla ei ollut mitään tekemistä politiikan kanssa. Sitä ennen oltiin halla-ahon kimpussa monta vuotta.
Meinaan tietty että saahan ja pitäähän poliitikkoa haastaa, mutta oli ne asetelmat sekä sannan, että jussin jahdissa aivan törkeää ja ala-arvoista. Nainen kiusattiin itkemään henkilökohtaista elämäänsä ja mies laitettiin teuraalle tv ohjelmaan väittelemään kolmea ihmistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole, minut irtisanottiin muutosneuvotteluissa enkä saa töitä. Satoja hakemuksia olen lähettänyt tehtäviin, johon minulla on pitkä ja vankka työkokemus. Suuresta osasta ei mitään vastausta.
Sama homma minulla. Pitäisi olla kymmenen vuotta nuorempi, luonteeltaan koomikko tai vastaavaa ja moniosaaja, että saisin töitä. Olen hakenut täysin samaa työnkuvaa vastaaviin paikkoihin, joista minulla on parin vuosikymmenen kokemus, mutta kutsua haastatteluun ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Harmittaa kun asioista ei voida keskustella avoimesti edes niiden poliitikkojen kesken. Mennään henkilökohtaisuuksiin, käytetään tarkoituksella provosoivaa kieltä ym.
En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. Omassa lähipiirissä on ihan kaikenlaista tallaajaa vasemmalta oikealle ja silti mahdutaan saman pöydän ääreen keskustelemaan politiikkaa. Tottakai ne joskus vähän äityy tunteellisiksi jutut, mutta ei siellä ketään natsipersutella tai haukuta kommunistiksi boheemeita vassareita.
Kyllä, viime hallituskaudella keskusteluja sentään pystyi seuraamaan, kun Marin ja Niinistö eri puoluekannoistaan huolimatta olivat kohteliaita, asiallisia ja yhteistyökykyisiä kaikkien kriisien keskellä. Nyt kun Purra räkyttää ja haukkuu milloin ketäkin ja mitäkin, niin tekee mieli lähinnä sulkea televisio!
Enhän kommentoinutkaan kuin Marinin ja Niinistön kykyä keskustella, (luetun ymmärtäminen) Nuo mainitsemasi asiat ovat tuomittavia politiikan lieveilmiöitä, josta asiantuntijakin silloin sanoi että johtaa vain siihen että kohta ei pätevät tyypit enää lähde politiikkaan kun se tarkoittaa riepottelua ja yksityisyyden menetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, minut irtisanottiin muutosneuvotteluissa enkä saa töitä. Satoja hakemuksia olen lähettänyt tehtäviin, johon minulla on pitkä ja vankka työkokemus. Suuresta osasta ei mitään vastausta.
Sama homma minulla. Pitäisi olla kymmenen vuotta nuorempi, luonteeltaan koomikko tai vastaavaa ja moniosaaja, että saisin töitä. Olen hakenut täysin samaa työnkuvaa vastaaviin paikkoihin, joista minulla on parin vuosikymmenen kokemus, mutta kutsua haastatteluun ei tule.
Eipä hätää! Riikkuli keksi alkaa paikata hallituksen aiheuttamaa suurtyöttömyyttä nostamalla työssäkäyjien työttömyysvakuutusmaksuja, siinäpä taasen oivallinen kannustin!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saamme ensi hallitukseen puolustusministeriksi Nasima Razmyarin niin eipä aikaakaan kun pääsemme äiti - Venäjän helmoihin taas.
Mielummin sisäministeriksi. Siinä tulisi Suomen edut ja turvallisuus turvattua.
Vierailija kirjoitti:
En, koska aidan toisella puolella odottaa woke-hypetys, "translapsien" silpomisen hyväksyntä, suotuisuus hallitsemattomalle maahanmuutolle, venäjämyönteisyys ym. paskaa.
Taitaa olla juurikin venäläisten pykäämä tuo tuollainen aita.
Euroopan kovin työttömyys ja edelleen pahenee.
Vaihtopenkki kutsuu.
Punaliput liehuu, menkää töihin... Eiku, yli 30 000 työtöntä enemmän kuin viime vuonna. Aika harva on tyytyväinen tilanteeseen tällä hetkellä. Jännä...