Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ostaja ei hae Vinted-pakettia?

Vierailija
28.08.2025 |

Myin vaatteen reilu viikko sitten. Lähetin tuotteen heti ja nyt tuote seisoo palveluautomaatissa noutamattomana. Joudunko minä maksamaan myyjänä ja lähettäjänä postikulut, jos tuotetta ei haeta ja se palautuu minulle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut maksamaan jos lunastat tuotteen. Jos et lunasta, niin et myöskään maksa. Ja sinun ei todellakaan tarvitse lunastaa pakettia takaisin, eikä kannata.

Vierailija
2/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Jätän myymäni paidan postiin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Vinted asiakaspalvelusta? :)

Vierailija
4/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos ostaja ei hae tätä paitaa postistaan niin se palautuu takaisin lähipostiini? Maksan postituskulut, jos haen palautuneen paidan? Jos en hae paitaa niin paita päätyy postin syövereihin ja pakettia hakematon ihminen joutuu silti maksamaan minulle paidasta?

ap

Vierailija
5/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Vintedistä kuinka tulee toimia. 

Vierailija
6/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos ostaja ei hae tätä paitaa postistaan niin se palautuu takaisin lähipostiini? Maksan postituskulut, jos haen palautuneen paidan? Jos en hae paitaa niin paita päätyy postin syövereihin ja pakettia hakematon ihminen joutuu silti maksamaan minulle paidasta?

ap

Et sinä mitään rahoja saa ostajalta jos se ei sitä lunasta. Juuri sen takia pistän Torissa kaikki diiliä ehdottavat suoraan estolistalle. En ikinä myy velaksi. Tavara ei liiku kynnyksen yli ennen kuin se on maksettu.

Vierailija
7/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi vaan tilata Vintedissä paketteja ja jättää noutamatta?

Vierailija
8/8 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin netin mukaan myyjä saisi sen summan silti, vaikka paketti jätetään noutamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi