Suomalaisperheen järjestämä show Phuketin lentokentällä. Voi tauti, kun hävettää olla suomalainen!!!! Näin asiat etenivät....
Finnairin lennolle lähdössä olleen suomalaisperheen lapsi oli huonovointinen. Tätä perhe ei kiistänyt.
Sääntöjen mukaan huonovointista matkustajaa ei oteta lennolle ja Finnair ei ottanut lennolle.
Koska kyseessä oli alaikäinen lapsi, Finnair pyysi että toinen vanhemmista jää lapsen kanssa Phuketiin. Perhe ITSE päätti, että koko perhe jää Phuketiin.
Nyt sitten itkevät ja uhriutuvat kotimaisessa mediassa, kun uusiin lentolippuihin paloi rahaa. 🤣🤣🤣🤣
Onko tää nyt sitä Minä minä -kulttuuria? Ei mitään väliä sairastuvatko muutkin lentomatkustajat kunhan MEIDÄN sairas lapsi pääsee kyytiin vasten sääntöjä.
Kommentit (4)
Kiva joku norovirus, ehtii 13h lennolla alkaa oireilla koko koneellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö matkavakuutus ole juuri tuollaisia tilanteita varten?
Vakuutukset kattaa vain sen mitä sinulle ei todennäköisesti tapahdu. Aina löytyy säännöistä joku pykälä, jotta heidän ei tarvitse korvata. Ne yritykset ovat voittoa tavoitteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutukset kattaa vain sen mitä sinulle ei todennäköisesti tapahdu. Aina löytyy säännöistä joku pykälä, jotta heidän ei tarvitse korvata. Ne yritykset ovat voittoa tavoitteleva.
Eli sun mielestä mikään vakuutusyhtiö ei ole koskaan maksanut korvauksia kenellekään?