Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa

Vierailija
07.04.2007 |

kuun lopussa nettona 2000 ¿:N tilin. Ja ihan duunari on;) Kouluja käytätönkin pärjää;)=

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelee ihan hienomekaanikon duunissa kun lopetti insinööri-opiskelut kesken kun oli kuulemma ihan liian tylsää hommaa... ja totesikin mulle että sen työpaikan insinöörit ajattelevat kaiken mahdollisimman vaikeasti :)

Vierailija
2/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tienaatte kotihoidontuen tai olette matalapalkka-alalla niin enpä menis kehumaan perheenne tuloja.

Minun mieheni jaksoi opiskella insinööriksi ja tienaa nyt 4 työssäolovuoden jälkeen 4900/kk (tähän lisäksi vielä verottomana kilometrikorvaukset useampi satanen kuussa). Työ 8-16, vapaat viikonloput, siisti sisätyö, ei tarvi tuoda töitä kotiin.

2000 on tosi vähän kun ajattelee miten kaikki on kallistunut euron myötä ja rahan arvokin on ehtinyt laskea. Mikä maaginen raja se kaks tonnia teille on? Itsekin tienaan sen vaikka olen vakituinen osa-aikainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppatieteilijän, DI:n tai OTK:n alkupalkan tasoa. Enemmän kouluja käyneelle jolla vähänkään työkokemusta tuo olisi aika vähän. Tietenkin nettoansiot vaihtelee veroprosentista riippuen, mutta olettaisin että tuon verran saa käteen jos brutto 3t. kieppeillä?

Vierailija
4/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhui nettotuloista. Suomeksi verojen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuskin tienaa noin paljon - esimiestasolla kun tehtäviä pitää aina tuoda kotiin. Mun mies tienaa päällikkötasoisesti 3300 bruttona+muut edut päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi