Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoin vuosia siihen, että elämän monet eri osa-alueet ovat raskaita, totuus kuitenkin on

Vierailija
28.08.2025 |

että ihmiset ovat vain todella avuttomia ja laiskoja jotka vievät tätä agendaa eteenpäin, että jokin asia on tosi hankala ja raskas. Oli kyse sitten eri työtehtävistä tai kehon huolenpidosta.

Hävettää, että olen pitänyt mitään asiaa elämässäni rankkana, se on vain se hetki eikä se muuksi muutu. Ei helpoksi eikä vaikeaksi.

Hauska juttu muuten vaikka eri työtehtävistä ja titteleistä ylipäätänsä, muistan kuinka armeijassa pidin näitä varusmiesjohtajia ihan sotajumalista seuraavana, suorastaan akateemisina älykköinä jotka voisivat nostaa harmaan Suomen takaisin raiteilleen, mutta sitten kun itse pääsin samalle tasolle niin huomasin sen oikean tason

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulot ovat kyllä viheliäitä, pakko myöntää. Vievät tosi monelta ihmiseltä sen taistelutahdon pois kun kuvitellaan jotain mikä ei missään todellisuudessa pidä paikkaansa

Vierailija
2/3 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älykköjähän ne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Se että sulle joku toimii, ei tarkoita että muille toimii. Ihmisten tunteet, toiveet, tarpeet ja fysiikka aivan erilaisia. Sekä ajattelu, arvot ja kokemukset, tiedot. Myös nainen ja mies erilaisia. Ja eri iät. Siihen päälle vaivat, ellei päässyt jo eroon. Kehoa tosin voi huoltaa jokainen itse kuten parhaaksi näkee.