Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomusta äänestävä, oletko tyytyväinen Orpoon?

Vierailija
28.08.2025 |

Minusta se on nimensä veroinen, eli aika lapanen. Tuntuu että Purra on se hallituksen oikea johtaja. Orpo on väritön ja mauton, mutta ehkä suomalaiset sitten haluavat sellaisen johtajan. Olihan Sipiläkin samanlainen. Esimerkiksi Elina Valtonen näyttää kovalta, itsevarmalta ja osaavalta Orpon rinnalla ja mielestäni on outoa ettei hän ole Kokoomuksen johdossa Orpon tilalla. Ehkä sukupuolta arvostetaan puolueesa enemmän kuin osaamista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten Kokoomus on jäänyt paitsioon, mutta kai se on sitten sama ketä puolueen johdossa on. Puolueen äänestäjät äänestävät joka tapauksessa puoluetta.

Vierailija
2/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Erittäin tyytyväinen. 

Vierailija
5/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsee Keskisarjan totuuspommit eikä kuitenkaan anna meille parempia totuuspommeja mikä on noloa.

Vierailija
6/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nykyisen hallituksen politiikka on sellaista johon realiteetit huomioiden Kokoomuksen äänestäjä on todennäköisesti kaikista tyytyväisin. Hänen verotustaan on laskettu.

Vierailija
7/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
8/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en. Osa asioista on ok, mutta osa ei.

Vierailija
9/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Arhinmäki, kuin kaksi marjaa. Molemmat radikaali vasemmistoa.

Vierailija
10/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on vanha kettu. Laittaa naiset tulilinjalle ja perustelemaan kansalle leikkauksia. Näin hän suunnitelmallisesti pelaa naisministereitä yksitellen ulos, kun kansa vihaa ja ei äänestä enää. Itse on niin säälittävä lapanen, että jättää tulematta tv tentteihin ja perustelee eduskunnassakin puheenvuoron valheellisuutta muille "en keksinyt muutakaan".

Vierailija
11/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että tämä näkymättömyys on Orpolta taktinen veto, jolla nimenomaan Purra ja persut saadaan näyttämään tämän hallituksen pahikselta ja ottamaan suurimmat iskut itseensä. Ottaen huomioon kuinka epäsuosittua hallituksen politiikka yleisesti ottaen on, se näkyy yllättävän vähän kokoomuksen kannatuksessa.

Vierailija
12/12 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo halusi pitää Keskisarjalle puhuttelun, mutta auktoriteetti puuttuu.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011457900.html

Keskisarja vastaa:

Minulla ei ole aikaa mihinkään rasisminvastaiseen uudelleenkoulutukseen taikka kehityskeskusteluun pääministerin kanssa. Kirjoitan kuumeisesti erästä historiateosta nyt kun istuntokauden alkuun on enää muutama päivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi