Pariskunta tekee pullia veteen ja öljyyn ja kehuskelee miten halvalla syövät 😆
Mikseivät tee ranskanleipää ja laita mustikkahilloa sen päälle? Vesi + rypsiöljy + sokeri ei ole pullaa.
Kommentit (26)
Niin, heillä on kasvimaa ja omenapuita, varmaan tontilla marjapensaita myös.
Jos heidän mielestään se on herkullista, niin hienoa!
Itse en varmaan söisi.
Mites erittäin terveelliset vihreät kasvikset? Parsakaali, lehtikaali, vihreät pavut ym?
Ja tämä pullaresepti kiinnostaa sinua? Mistä syystä?
Paahtoleipä jonka päällä voita ja mustikkahilloa on todella parempaa kuin vesipulla.
Vierailija kirjoitti:
Koska TIEDÄN että sillä ei saa kunnollista pullaa. Ja se annetaan artikkelissa vielä olevinaan vinkiksi.
Toki jos tykkää vehnäjauhosta ja sokerista.
Kyllä pullan voi veteen leipoa. 0,75 dl öljyä puoleen litran taikinaan. Vastaa sitä 200 gr voita.
Oikein hyviä on xtran itse paistettavat veteen leivotut pakastepullat.
Halvempaa ja nopiampaa syyä jyvät sellasenaan ja juua ruokaöljyä päälle. Kyllä ne mahassa liukenee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pullan voi veteen leipoa. 0,75 dl öljyä puoleen litran taikinaan. Vastaa sitä 200 gr voita.
Oikein hyviä on xtran itse paistettavat veteen leivotut pakastepullat.
Toki voi. Mutta miksi nähdä koko se vaiva ja saada lopputulokseksi sokerista ranskanleipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska TIEDÄN että sillä ei saa kunnollista pullaa. Ja se annetaan artikkelissa vielä olevinaan vinkiksi.
Toki jos tykkää vehnäjauhosta ja sokerista.
Mitä hemmettiä sinulle on merkitystä sillä, minkälaisen reseptin mukaan joku pullansa tekee?
Vierailija kirjoitti:
Itse en varmaan söisi.
Moniko kaupassa myytävästä pullasta on tehty muuhun kun veteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en varmaan söisi.
ja ne ovat mielestäsi herkullisinta pullaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos tykkää vehnäjauhosta ja sokerista.Mitä hemmettiä sinulle on merkitystä sillä, minkälaisen reseptin mukaan joku pullansa tekee?
Niin mitä merkitystä on millään masentuneen maailmassa? Mutta pulla nyt sattuu olemaan perinteinen Suomessa syöty herkutteluleivonnainen.
Minä teen pullat siemennesteeseen. Mukavaa puuhastelua keittiössä lypsää mieheltä tarvittavat aineet. Harvoin kyllä hällä yksin riittää niin kuttutaan muitakin mukaan.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Jos on vaikka maitoallerginen tai jotain muuta.
Kyllä aidolle pullanystävälle maistuu vesi-öljypulla. Pyöreä pulla, voisilmä ja raesokeria, kahvinsärvin.
Syökö joku muka enää pullaa vuonna 2025?
Miten sinun äitisi tekee sulle pullaa? Aiotko sitten isona tehdä samalla reseptillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en varmaan söisi.
No jos yhtään haluaa aiheeseen investoida, niin vielä löytää maitoon ja voihin tehtynäkin.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011439562.html