Miksi repeilevää tissiäni ei korjata?
Nännini halkeilee monta kertaa vuodessa ja se aiheuttaa paljon kipua useana kuukautena vuodessa. Miksi sitä ei korjata julkisella?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seko. Provo-jonne.
Olen ihan työssä käyvä. Työterveyshuolto Mehiläisessä. Eivät hoida. Julkisella sama.
Tissit ei kuulu työterveyteen paitsi...no joo.
Osta tummelia, se on hyvää tisseille, oon koettanut, oli aikoinaan tosi kuivat nipukat, auttoi!
Oletteko te kaikki muut palstalaiset saaneet joka ikisen kerran hyvää hoitoa vaivoihinne? Koskaan ei ole vähätelty tai lähetetty kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seko. Provo-jonne.
Olen ihan työssä käyvä. Työterveyshuolto Mehiläisessä. Eivät hoida. Julkisella sama.
Tissit ei kuulu työterveyteen paitsi...no joo.
Osta tummelia, se on hyvää tisseille, oon koettanut, oli aikoinaan tosi kuivat nipukat, auttoi!
Kaikki työhön vaikuttava kuuluu työterveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seko. Provo-jonne.
No mene omalla rahalla yksityiselle, saatana. Mikä sinua vaivaa kun et edes tällaista tajua?
Siskoni hokee myös, ettei hän suostuisi tuollaiseen. Mitä te vastaanotolla eette saadaksenne hoitoa? Puristatte lääkäriä pillistä? Eikö lääärin pitäisi hoitaa ongelma ihan ilman, että potilas uhkailee tai nostaa kanteen? Eikö sen pitäisi riittää, että lääkäri toteaa ongelman ja antaa hoidon ihan vapaaehtoisesti? Eikö se ole lääkärin työtä, että potilas saa hoidon, kun ongelma on nähty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seko. Provo-jonne.
No mene omalla rahalla yksityiselle, saatana. Mikä sinua vaivaa kun et edes tällaista tajua?
Varmaan siksi, että se kuuluu julkiseen terveydenhoitoon.
Tuttavalla (mies) silpoutuivat nännit maratonin aikana, kun hiki ja paita hiersivät. Äkkiseltään kyseinen vaiva saattaa tuntua huvittavalta, mutta sitä se ei todellakaan ole.
Onko jokin syy, miksi aivan kaikkien muiden pitäisi maksaa sinun terveydenhoitomenosi paitsi sinun itsesi? Odota minun puolestani, kunnes helvetti jäätyy.
Kokeile ihan rakkolaastaria. Siis sellainen jota käytetään jos kenkä hankaa.
Lisäksi silikonivoide voisi auttaa. Särkyä nämä lievittää, mutta ei tietenkään korjaa vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Tuttavalla (mies) silpoutuivat nännit maratonin aikana, kun hiki ja paita hiersivät. Äkkiseltään kyseinen vaiva saattaa tuntua huvittavalta, mutta sitä se ei todellakaan ole.
Laastarit nännien päälle maratonin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin syy, miksi aivan kaikkien muiden pitäisi maksaa sinun terveydenhoitomenosi paitsi sinun itsesi? Odota minun puolestani, kunnes helvetti jäätyy.
Ei kaikilla oo varaa
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihan rakkolaastaria. Siis sellainen jota käytetään jos kenkä hankaa.
Lisäksi silikonivoide voisi auttaa. Särkyä nämä lievittää, mutta ei tietenkään korjaa vaivaa
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectID=1…
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectID=3…
Jotain tällaista itse kokeilisin jos ei saa apua muualta.
Vierailija kirjoitti:
On. Se, että maksan palkastani veroja julkisen terveydenhuollon ylläpitämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo hoito plastiikkakirurgin hommia? Kuka tietää? Etkö ole saanut lähetettä erikoissairaanhoitoon.
Lääkärille pitää sanoa, että olet pian työkyvytön. Se on ainoa tapa päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo hoito plastiikkakirurgin hommia? Kuka tietää? Etkö ole saanut lähetettä erikoissairaanhoitoon.
Lääkärille pitää sanoa, että olet pian työkyvytön. Se on ainoa tapa päästä eteenpäin.
En ole saanut lähetettä. Kiitos vinkistä.
8/20
"New fear unlocked"
ollaan suomenkielisellä palstalla, anglismit hittoon!