Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi repeilevää tissiäni ei korjata?

Vierailija
28.08.2025 |

Nännini halkeilee monta kertaa vuodessa ja se aiheuttaa paljon kipua useana kuukautena vuodessa. Miksi sitä ei korjata julkisella?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/20

"New fear unlocked"

ollaan suomenkielisellä palstalla, anglismit hittoon!

Vierailija
22/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seko. Provo-jonne.

Olen ihan työssä käyvä. Työterveyshuolto Mehiläisessä. Eivät hoida. Julkisella sama.

Tissit ei kuulu työterveyteen paitsi...no joo.

Osta tummelia, se on hyvää tisseille, oon koettanut, oli aikoinaan tosi kuivat nipukat, auttoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki muut palstalaiset saaneet joka ikisen kerran hyvää hoitoa vaivoihinne? Koskaan ei ole vähätelty tai lähetetty kotiin?

Vierailija
24/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seko. Provo-jonne.

Olen ihan työssä käyvä. Työterveyshuolto Mehiläisessä. Eivät hoida. Julkisella sama.

Tissit ei kuulu työterveyteen paitsi...no joo.

Osta tummelia, se on hyvää tisseille, oon koettanut, oli aikoinaan tosi kuivat nipukat, auttoi!

Kaikki työhön vaikuttava kuuluu työterveyteen. 

Vierailija
25/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seko. Provo-jonne.

No mene omalla rahalla yksityiselle, saatana. Mikä sinua vaivaa kun et edes tällaista tajua?

Vierailija
26/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni hokee myös, ettei hän suostuisi tuollaiseen. Mitä te vastaanotolla eette saadaksenne hoitoa? Puristatte lääkäriä pillistä? Eikö lääärin pitäisi hoitaa ongelma ihan ilman, että potilas uhkailee tai nostaa kanteen? Eikö sen pitäisi riittää, että lääkäri toteaa ongelman ja antaa hoidon ihan vapaaehtoisesti? Eikö se ole lääkärin työtä, että potilas saa hoidon, kun ongelma on nähty?

Vierailija
27/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seko. Provo-jonne.

No mene omalla rahalla yksityiselle, saatana. Mikä sinua vaivaa kun et edes tällaista tajua?

Varmaan siksi, että se kuuluu julkiseen terveydenhoitoon.

Vierailija
28/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla (mies) silpoutuivat nännit maratonin aikana, kun hiki ja paita hiersivät. Äkkiseltään kyseinen vaiva saattaa tuntua huvittavalta, mutta sitä se ei todellakaan ole.

Vierailija
29/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin syy, miksi aivan kaikkien muiden pitäisi maksaa sinun terveydenhoitomenosi paitsi sinun itsesi? Odota minun puolestani, kunnes helvetti jäätyy.

Vierailija
30/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan rakkolaastaria. Siis sellainen jota käytetään jos kenkä hankaa. 

Lisäksi silikonivoide voisi auttaa. Särkyä nämä lievittää, mutta ei tietenkään korjaa vaivaa

Vierailija
31/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavalla (mies) silpoutuivat nännit maratonin aikana, kun hiki ja paita hiersivät. Äkkiseltään kyseinen vaiva saattaa tuntua huvittavalta, mutta sitä se ei todellakaan ole.

Laastarit nännien päälle maratonin ajaksi.

Vierailija
32/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin syy, miksi aivan kaikkien muiden pitäisi maksaa sinun terveydenhoitomenosi paitsi sinun itsesi? Odota minun puolestani, kunnes helvetti jäätyy.

Ei kaikilla oo varaa

Vierailija
33/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihan rakkolaastaria. Siis sellainen jota käytetään jos kenkä hankaa. 

Lisäksi silikonivoide voisi auttaa. Särkyä nämä lievittää, mutta ei tietenkään korjaa vaivaa

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectID=1…

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectID=3…

Jotain tällaista itse kokeilisin jos ei saa apua muualta. 

Vierailija
34/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Se, että maksan palkastani veroja julkisen terveydenhuollon ylläpitämiseen.

Vierailija
35/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuo hoito plastiikkakirurgin hommia? Kuka tietää? Etkö ole saanut lähetettä erikoissairaanhoitoon. 

Lääkärille pitää sanoa, että olet pian työkyvytön. Se on ainoa tapa päästä eteenpäin.

Vierailija
36/36 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuo hoito plastiikkakirurgin hommia? Kuka tietää? Etkö ole saanut lähetettä erikoissairaanhoitoon. 

Lääkärille pitää sanoa, että olet pian työkyvytön. Se on ainoa tapa päästä eteenpäin.

En ole saanut lähetettä. Kiitos vinkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän