Help! Ihan tyhmä juttu mutta pelkään vieraita lapsia
Itselläni siis on 6-vuotias lapsi ja lähisuvussakin lapsia. Heistä kaikista tykkään paljon. Tämä onkin ihan tyhmä juttu ehkä, mutta pelkään vieraita lapsia. Siis tuntemattomia lapsia leikkipuistoissa, päiväkodin pihalla, kesätapahtumissa, bussissa jne. Niitä, jotka tulevat liian lähelle (eli metrin päähän tai lähemmäksi), niitä jotka juoksentelevat läheltäni, niitä jotka parveilevat liian lähellä. Etenkin niitä, jotka jossain bussissa tunkevat ihan iholle. Keksivät ajaa pikkuautolla pitkin takkini hihaa, yrittävät ottaa kädestäni kiinni ja pyytävät leikkimään jne. Olenko ainoa tällainen?
Kommentit (7)
Miksi joku antaa lapsensa ajaa pikkuautolla vieraan ihmisen hihaa pitkin?
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kerran tällaiseen tilanteeseen junassa. Siinä oli mummo pikkulapsen kanssa. Heillä oli paikat niin, että istutti lapsen viereeni ja oli itse toisella puolella käytävää (minä siis ikkunapaikalla). Eikä yhtään kieltänyt missään asiassa tätä adhd lasta, joka ajeli pikkuautoillaan myös edessä istuvan hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kerran tällaiseen tilanteeseen junassa. Siinä oli mummo pikkulapsen kanssa. Heillä oli paikat niin, että istutti lapsen viereeni ja oli itse toisella puolella käytävää (minä siis ikkunapaikalla). Eikä yhtään kieltänyt missään asiassa tätä adhd lasta, joka ajeli pikkuautoillaan myös edessä istuvan hiuksissa.
Kiva homma kun ne hiukset jää renkaiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mukula olisi kuullut minulta kunniansa, jos olisi minun päässäni yrittänyt autoilla ajella. Oma mukulakin yrittänyt samaa ja hiuksia on ihan kamala yrittää saada pois sieltä renkaiden välistä.
Uhhuh. Itse olen lapseton enkä todellakaan halua lapsia liian lähelle.