Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs ihminen varoitti Lahdesta. Olen raitistunut ja se ei ole kuulemma hyvä paikka minulle. Miten tähän suhtautua?

Vierailija
27.08.2025 |

En halua käyttää päihteitä. Olen sen elämän nähnyt. Minulla on prioriteetit ja visiot muissa asioissa. 

Haluaisin muuttaa Lahteen. Eräs ihminen kuitenkin varoitti, että etenkin Lahdessa vaara päihteidenkäytölle on suuri koska siellä se on niin runsasta. Tiedän sen.

Kuitenkin niinhän sitä on muuallakin. Jos haluaisin juoda niin ympäri Suomen on baareja ja alkoholia sekä "kavereita" vaikka kuinka paljon.

Tulisiko tuota kuitenkin harkita. Haluan kovasti muuttaa Lahteen mutta tiedä onko se minulle hyväksi kuitenkaan. Olen kuitenkin sitoutunut päihteettömyyteen, joten en siinä mielessä haluaisi, että aikomukseni stoppaisi tämän syyn vuoksi. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse, ottaako vai ei.

Vierailija
2/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse, ottaako vai ei.

Niin. En halua retkahtaa. Kuitenkin jos aivan rehellinen olen, niin Lahti olisi paikka jossa vaaroja on. Täällä on yleinen ilmapiiri niin päihdemyönteinen.

Silti en halua sitä. Näen Lahdessa paljon muutakin potentiaalia ja tärkeitä asioita itselle. Minun on vain oltava entistä tarkempi ja rehellisempi itselleni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Lahdessakaan kukaan  tunkee alkoholia väkisin kenenkään kitaan. Tietysti jos suhde on vielä hauras alkoholiin, niin kannattaa mennä vaikka kahvilaan istumaan.

Vierailija
4/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päihteitä? Päihteitä ja niitä porukoita taitaa Lahdessa olla aika paljon, ainakin semmoinen maine on. Itse en ehkä ottaisi riskiä, jos sellainen on. Jos elämässä tulee joku kupru ja päihdeporukoita pörrää ympärillä ja aineita on helposti kadunkulmilla saatavilla, se on vähän riskipeliä. Suomi on täynnä paikkoja, niin miksi juuri Lahti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi